"Benden nefret etmiyorsun Taehyun. Emin ol, bir gün gelecek ve hırsına yenik düşeceksin"
Taehyun, uzun boylunun kendisine yaklaşması ve üzerine bu sözleri söylemesi ile yutkunarak geri adımlar atmaya başladı.
"Senin için milletle kavga ediyorum, disipline gittim az kalsın okuldan atılacaktım biliyor musun? Senin için bunca şey yapayım ama sen karşılığında bana kaba davran. Kırıyorsun Taehyun"
Kai, Taehyun'un üzerine yürümeye devam ediyordu.
Taehyun'da onun tam tersine geri geri adımlıyordu.
"Uzak dur benden"
Kai, onu duymamış gibi devam ediyordu. Tekrar konuştu.
"Seni denemede bilerek geçmedim. Ben eski okulumda zaten o denemeyi olmuştum ve cevap anahtarı da benim telefonumda vardı. Kimseye fark ettirmeden cevaplarına baktım. Bir nevi kopya çekerek yaptım bunu. Seni normal düzeyde geçemeyeceğimin farkındayım çünkü sen gereğinden çok daha fazla çalışıyorsun. Çok zekisin, ama tek bir sorunun var"
Taehyun, sırtının duvara değmesiyle yutkundu bir yandan onu dinliyordu. Onun her bir cümlesi ve kendisine yaklaşması kan dolaşımını hızlandırıyordu.
Kai, kollarını Taehyun'un iki yanına koydu ve ona baktı.
"Hislerine güvenmiyorsun. Hislerini dinlemiyorsun. Kalbini dinle bir kere bile olsa kalbini dinle. Hırsın seni kalpsiz ve duygusuz biri yapmış Taehyun. Bir kere bile olsa hırsına karşı koy. Beni dinlemeden bana karşı böyle davranman eline ne geçirdi? Ben senin bana neden böyle davrandığını artık öğrendim ve sebebini de açıkladım. Denemede nasıl geçtiğimi yani. Şimdi, sende bir kez bile olsa hırsını seçme. Belki sende beni arkadaş anlamında seveceksin ama o hırsına birşey yediremediğin için arkadaş bile olamıyoruz. Senin gözüne girmek için daha ne yapmam gerek? Söyler misin?"
Taehyun, sadece şaşırmışça ona bakıyordu. Onu dinlemeden böyle davranmaması gerektiğini yeni anlıyordu. İçinde ilk defa pişmanlık duygusu yaşıyordu. Ama geri adım atmaya niyeti yoktu.
"Birşey yapmana gerek yok. Ayrıca denemeler kopya çekilerek yapılsaydı bende şuana kadar kopya çekmiştim. Hem seninle arkadaş olmak istediğimi söyleyen kim ki? Seninle arkadaş olmak istemiyorum. Seni sevmiyorum"
Kai, onun inadının farkındaydı. Ama o da inat ediyordu.
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
İkisi bir süre o pozisyon da birbirlerine baktıktan sonra Taehyun, Kai'yi hafifçe ittirdi.
"Yaklaşma bana. Hem beni düşünmene gerek yok. Benim imin disipline gitmişsin. Ne gerek vardı buna?"
Kai, onun sözü ile duraksadı. Ona aşık olduğunu söyleyemezdi.
Taehyun, kendisinden uzun olan oğlana cevap beklermişçesine bakmaya devam ediyordu.
"Tahminen ne zaman cevap vermeyi düşünürsün Kai?"
Kai onun sesi ile irkilip kendisine geldi. Ona baktı tekrar.
"O çocuk seninle dalga geçiyordu biliyorsun bunu değil mi? Başına top attı senin ve sen hala ileri geri konuşuyorsun. Ya o çocuk senin yanına gelip sana başka şeyler de yapsaydı? O zaman ne yapacaktım? Sessiz mi kalsaydım böyle bir durumda?"
"Benim kendi arkadaşlarımın da olduğunu hatırlatırım Kai"
"Onlar sizden fazla kişilerdi. Hepinizi dövebilirlerdi. Bunu engelledim en azından"
Taehyun derin nefes aldı ardından verdi.
"Seninle daha fazla konuşmak istemiyorum"
"Taehyun, yapma böyle. Daha fazla bana böyle davranma"
"Ya sanane? Hala sevmiyorum seni. İlla ben birini sevmek zorunda mıyım?"
"Sevmek zorunda değilsin ama kaba davranmak zorunda da değilsin"
"Sanane ya. Sus lütfen artık"
"Hayır susmuyorum"
"Seninle daha fazla konuşmak istemiyorum. Uzak dur benden"
Taehyun, bakışlarını ondan çekmişti.
Kai, onun böyle davranması ile tekrar kırılsa da birşey diyemiyordu.
Bir anda koridorda müdürün sesini duymaları ile ikisi de şok olmuşça kapıya baktılar.
Müdür de tuvalet anahtarı vardı ve şimdi ise ikisinin olduğu tuvalete doğru geliyordu.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
selamm
bu bolum biraz daha didistirdim bunlari
yakinda tyunu da asik ederim 🤭
oy verip yorum yazmayi unutmayinn
gorusuruzz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school toilet / tyunning ✔
FanficTaehyun, okulun en zeki öğrencisiydi. Bütün denemelerde hep birinci olur, birinciliğini asla kimseye vermezdi. Ama bir gün okula yeni bir çocuk gelir; Kai Kamal Huening. Geldiği hafta bir deneme sınavı olurlar ve bütün okulu şoka uğratan bir sonuç i...