acht­und­zwanzig

150 22 16
                                    

Okul çıkışı Kai ve Taehyun tekrar buluşmuşlardı.

Tekrar geçen sefer gittikleri kafeye gittiler beraber.

Siparişleri söyleyip bir süre beklediler ardından siparişleri gelince kafa ilk giren Taehyun olmuştu.

"Gerçekten gidecek miyiz?"

Kai, sipariş ettiği kahvesinden içerken başıyla onayladı ardından bardağınu masaya bırakıp konuştu.

"Neden? Gitmek istemiyor musun?"

"Ya hem o hemde ben öyle partili ortamlara hiç gitmedim. Daha doğrusu gitmeye fırsatım falan olmadı. Biliyorsun, derslerle kafayı yedim hep. Hala da yiyorum. Bu çok değişik gelecek"

Kai hafifçe tebessüm etti.

"Merak etme, değişiklikler iyidir. Hem partili ortamlara da girmiş olursun. Fena yerler değiller, ben gitmiştim"

"Gerçekten mi?"

"Evet, tabii ki"

"Oh anladım"

Taehyun, kendi buzlu içeceğini aldı ve içti.

Aslında, Kai ile oraya sevgili gibi gitme fikri kulağına fena gelmiyordu. Sevgili gibi görüneceklerdi, sadece bir gecelik.

Taehyun tekrar Kai'ye baktığında gözlerinin kesiştiğini fark etmişti.

Kai o bakınca hafifçe tebessüm etti.

Taehyun'da ona karşılık olarak hafifçe tebessüm etti.

Eski soğuk bakışları veya soğuk ifadeler yoktu aralarında. Daha samimi ve daha yakınlardı.

Bu yakınlık ikisi içinde hem iyiydi hemde hoşlarına gidiyordu.

"Taehyun"

Kai'nin sesi ile kızıl saçlı ona baktı tekrar.

"Efendim?"

"Alışverişe gitmeye ne dersin? O gece için giysi bakarız kendimize. İstersen yemekte yeriz seni bırakırım"

"Ah çok geç olmaz mı ama"

"Hayır hayır. Akşama gideriz istersen. Saat daha erken"

Taehyun, telefonundan saate baktı. 15.40'tı.

"Evet, erken. Ama çokta erken değil"

"İstersen şimdiden seni bırakayım ben. Akşamüstü seni yurttan alırım öyle gideriz. Hem sende bu saatte ders çalışmış olursun. Geç kalırsakta kendini yormamış olursun. Ne dersin?"

Taehyun'a plan mantıklı gelmişti. Bir süre düşündü sonra başını onaylar anlamda salladı.

"Peki o zaman. Gidelim"

İkili ayağa kalktılar. Kai parayı ödeyip Taehyun ile beraber kafeden çıktılar.

Yurdun önüne geldiklerinde ikili birbirlerine sarıldılar bu sefer.

"Teşekkür ederim geleceğin için"

"Teşekküre gerek yok. Ben teşekkür ederim teklif için"

"Rica ederim"

İkili bir süre daha ayrılmadan kaldılar. Ardından ayrılıp birbirlerine tebessüm ettiler.

Daha sonra birbirlerine el sallayıp ikisi de kendi yoluna gittiler.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Akşamüstü olunca Kai, Taehyun'a aşağıda olduğunu belirten bir mesaj atmıştı.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin