Taehyun, gözlerini perdeden sızan güneş ışıkları yüzünden aralamak zorunda kalmıştı.
Bir süre kısık gözleri ile ayılmaya çalışırken başının birinin göğsüne yaslı olduğunu fark edince ve saçlarında dolanan bir el aynı zamanda belinde sıkıca sarılın bir el daha hissedince başını kaldırıp kendisine bakan bedene baktı.
Kai neredeyse yarım saat önce uyanmıştı. Yerinde biraz doğrulmuş ve ufak bedeni izlemişti hep. Saçlarıyla da 20 dakikadır oynuyordu.
Kai için Taehyun'u izlemek sanat eserine bakar gibi hissediyordu.
Kai hafifçe tebessüm etti. Uyanan sevgilisinin masumluğu hoşuna gitmişti.
"Günaydın meleğim"
Kai hafifçe eğilip Taehyun'un alnına öpücük kondurdu.
Taehyun hafifçe tebessüm etti.
"Sana da günaydın sevgilim. Ne zamandan beri uyanıksın sen? Beni neden uyandırmadın?"
"Yarım saat oldu. Ayrıca seni uyandırmak istemedim. Çok tatlı uyuyordun uyandırmak istemedim"
Taehyun yanaklarının kızardığını hissedince başını hafifçe öne eğdi.
Kai hafifçe tebessüm etti tekrardan. Onun utanması çok hoşuna gidiyordu. Onu her haliyle tatlı buluyordu ama yanaklarının kızardığını görünce ayrı tatlı olduğunu düşünüyordu.
Kai, Taehyun'un çenesinden tutarak kendisine bakmasını sağladığında Taehyun'un yanaklarının kızardığını görünce tebessümü büyüdü.
Taehyun ona bakınca daha da kızardığını hissedince gözlerini ondan kaçırıp kendi dudaklarını birbirine bastırdı.
Kai ona baktı ve yüzünü onun yüzüne yaklaştırdı.
Taehyun kendi yüzüne yaklaşan yüz ile ona baktı.
Kai, yüzlerinin arasında ufak bir mesafe bıraktığında onun dudaklarına baktı. Onun çenesinde ki elini onun bastırdığı dudaklarına götürüp bastırmasını engelledi.
Taehyun daha da kızardığını hissediyordu ona baktıkça.
Kai bir süre gözlerini onun gözleri ile buluşturdu ardından tekrardan onun dudaklarına baktı.
Taehyun onun kendi dudaklarına baktığını fark etmesi uzun sürmemişti. Bedeninin onun elleri arasında eridiğini hissediyordu. Aynı dudakları buluşunca da olduğu gibi.
Taehyun Kai'nin nefesinin kendi dudaklarında hissettikçe dudakları titriyordu. Onun sıcak nefesinin kendi dudaklarında hissetmesi titremesine sebep oluyordu.
Kai onun titreyen dudaklarına bakarken daha fazla dayanamayıp dudaklarını onun dudakları ile birleştirdi.
Taehyun'un bedeni komple titremişti bu sefer. Kendi ellerini yavaşça onun omuzlarına koydu öpüşüne titreyen dudakları ile karşılık verirken.
Kai onun belini sıkıca kavramıştı. Onun titrediğini fark edince onu kendisine daha fazla çekti.
Sert öpücük değildi, nazikçe öpüyordu dudaklarını uzun oğlan. Titrediğinin farkında olduğu için sert öpmüyordu.
Bir süre dudaklarını ayırmadı, ardından yavaşça ayrıldığında ufak bedenin titrediğini fark etmesi uzun sürmemişti.
Taehyun başını hafifçe öne eğdi dudakları titriyordu. Bu bedenine de yavaş yavaş işliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school toilet / tyunning ✔
FanficTaehyun, okulun en zeki öğrencisiydi. Bütün denemelerde hep birinci olur, birinciliğini asla kimseye vermezdi. Ama bir gün okula yeni bir çocuk gelir; Kai Kamal Huening. Geldiği hafta bir deneme sınavı olurlar ve bütün okulu şoka uğratan bir sonuç i...