dreißig

152 22 21
                                    

Cumartesi akşamı

Taehyun hala üstündekilerden dolayı kendisini garip hissediyordu.

Partilere gitmezdi, gidemezdi. Ama Kai istemişti. Kırmak istemezdi.

Ayrıca partilerde bu kadar abartı giyilmeyeceğini kendisi gitmese de giden arkadaşlarına baktığında görürdü. Neden bugün bu kadar abartı giyindi ki hepsi?

Kafasında bir sürü soru varken Yeonjun onun yanına gelip onun dudağına çilekli lipbalmını sürdü.

"Heh tamam. Lazım olur sana şimdi"

Yeonjun'un sözü üzerine Soobin ve Beomgyu kıkırdamıştı. Taehyun ise yanaklarının kızarmasına tekrar ve tekrar engel olamamıştı.

"Ya hyung!"

"Tamam tamam"

Yeonjun, lipbalmını geri odaya koyduktan sonra Bahiyyih, geldiklerini Beomgyu'ya yazarak söyledi.

Ardından dörtlü beraber evden çıkıp Kai'nin süreceği arabaya doğru arabaya ilerlemeye başladılar.

Bahiyyih ve Kai dışarı çıkmıştı. Bugün Beomgyu ve Bahiyyih sevgili gibi görünmeleri gerekiyordu çünkü gidecekleri partide çiftler girebilirdi sadece ve Beomgyu da gitmek için ısrar edince Bahiyyih ile sevgili gibi yapmaları gerektiğini söylediklerinde ikisi de kabul etmişti. Zaten ikili için zor bir durum değildi çünkü dışarıdan onlara bakıldığında bile sevgili gibi duruyorlardı.

Bahiyyih, Beomgyu yanına gelince ona sarıldı direkt. Beomgyu'da onun sarılmasına karşılık verdi.

Flört olmalarına rağmen çokta yakın dost olmuşlardı. Birbirleri ile çok iyi anlaşıyorlardı.

İkili ayrıldıktan sonra ikisi de birbirini süzdü ve Beomgyu ıslık çaldı.

"Vayy Hueninglerin en güzeli ile ben bir günlüğüne sevgili gibi mi davranacağım şimdi? Mükemmel duruyorsunuz hanımefendi. Sizinle sevgili gibi davranmak benim için bir onurdur"

Beomgyu, hafifçe eğilip Bahiyyih'in elini tuttu ve öptü sırıtarak.

Bahiyyih, onun bu haline kıkırdadı.

"Teşekkürler Bay Choi"

"Benim gözümün önünde de yapmayın lütfen"

Kai konuşunca Beomgyu doğrulup ona baktı.

"Sen önce kendi eşinle ilgilen. İlgilenirsen bırakırsın bizi zaten"

Beomgyu'nun sözü üzerine Taehyun ve Kai hariç hepsi kıkırdamıştı.

Taehyun, yine yanaklarının pembeleştiğini hissedince Beomgyu'ya dik dik bakmıştı.

Kai ona baktı sonra diğerlerine baktı.

"Siz arkaya geçin. Sevgili eşim benim yanıma gelsin"

Taehyun, şok içinde ona baktı.

Hepsi bir ağızdan onayladıktan sonra hepsi arka koltuğa otururlarken Kai Taehyun'a bakıp yaklaştı.

Taehyun, o yaklaştığında bir adım geriledi ama daha fazla gitmedi.

"Neden böyle birşey yaptın ki? Bende arkaya geçerdim"

Kai, onun bir elini tuttu sıkıca diğer eliyle onu belinden tutup kendisine çekti.

"Yanımda olmanı istiyorum güzellik"

Aynı Beomgyu gibi o da Taehyun'un elini öptü.

Taehyun, tekrar kızardığını hissedince dudaklarını birbirine bastırıp hafifçe başını öne eğdi.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin