Teklif

2.3K 253 245
                                    

helllooo
aşırı seksüel tansiyonlu ve kaoslu bir bölümle geldim

bu arada bölüm bayaaa uzun en az 4k falan

lütfen hakkını verip bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın 🥱💗

🍷

Davetlilerin alındığı salonda onlarca alfa ve omega vardı, birkaç beta da göze çarpmıyor değildi. Taehyung her birinin nasıl giyindiğini süzerken elleri kucağındaki pusette duran Gguk'un başındaydı.

İçeri ilk girdiklerinde bir görevli hayvanı dışarıda bırakmalarını ya da kendisine teslim etmesini istemişti. Taehyung inatla karşı çıkmış Jungkook ise onu ikna etmeye çalışmıştı. İlk on dakikanın sonunda Taehyung hala inat ediyor ve Gguk'un korkacağını öne sürerek görevliyi reddediyordu. Sonuç olarak, Gguk pusetinden fırlarsa kovulacaklarını bildiren görevli onları içeri almıştı.

Jungkook sinirli duruyordu, Taehyung'un sorun çıkarmasından yakınmış ve en ufak bir aksilikte görevliye kalmadan kendisinin omegayı dışarı atacağını söylemişti. Taehyung içten içe eğleniyor olsa bile ona surat asıp omuz silkmişti.

Şimdiyse salonu dolduran kalabalığı süzüyordu, Taehyung'un herkesi gözden geçirmesi birkaç dakikasını aldı. Artık ortam sıkıcılaşmaya başlıyordu. Böyle sosyetik ve kasıcı ortamları sevmeyen omeganın gözleri ikramlar ve içkiler için etrafta gezinmeye başladığında bakışları baştan aşağı siyah giyinmiş biriyle kesişti.

Adamın gözlerini onun üzerinden çekmemesi Taehyung'u kendisine meydan okunmuş gibi hissettirirken bakışlarını kısıp gözlerini tıpkı karşısındaki adam gibi ona dikti. Yabancının dudakları iki yana kıvrıldığında omeganın kaşları çatıldı. Aralarındaki bakışma oyunu Jungkook'un Taehyung'u belinden iterek ilerletmesiyle kesildiğinde omega başını yanındaki alfaya çevirdi.

" Zengin yalakalarla konuşman sona erdi mi? " dedi  bıkkın bir sesle.

" Maalesef " dedi Jungkook, onun da sesi bu durumdan memnun değilmiş gibi çıkıyordu. " Daha bu odanın yarısından fazlasıyla görüşmeye devam etmem gerek. "

" O zaman beni bırak, bara gitmek istiyorum. Burası çok sıkıcı. "

Jungkook'un etrafı izleyen bakışları anında Taehyung'a döndü.

" Asla. "

Sesi o kadar keskin çıkmıştı ki Taehyung bir an afalladı.

" O niyeymiş? Ayrıca ben senden izin istemedim, sadece haber verdim. Şu ikisini sürekli karıştırıyorsun. "

Jungkook'un duraksayan adımları ile omega da durmak zorunda kaldığında kimsenin olmadığı bir masanın başına geçtiler. Taehyung yorulan kollarını gevşetmek için Gguk'u masaya bıraktı.

" Burası benim masum, tatlı dostlarımla dolu bir yer değil Taehyung. Bu odada düşmanlarım da var, seni öylece bırakamam. "

" Hepsi tatlı insanlara benziyor, bence onlara bu gecelik güvenebiliriz " diyerek şansını denedi Taehyung.

Jungkook ona iğrenç bir şaka yapıyormuş gibi baktı.

" Bu bir koyunu kurtların önüne atmaktan farksız. "

Taehyung gözlerini devirdi.

" Kasma bu kadar, şurada oturup " eliyle hemen ötedeki barı gösterdi, " içkimin keyfini çıkaracağım. Hem kızım bana göz kulak olur. "

Jungkook bir Gguk'a bir Taehyung'a baktı.

" Kızımızı oyunlarına alet etme Taehyung, bunun için fazlasıyla küçük. "

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin