Ev Arkadaşları

2.6K 279 71
                                    

3k lık mis gibi bir bölüm geldi
afiyet olsun 😉


🍷

" Genç Efendi Kim, yemeğe inemeyeceğini belirtti " dedi hizmetçi.

Kim Taeyang kaşlarını çatarken Kyungjoo gözlerini kıstı ve gizli gizli gülmekte olan Jungkook'a bir bakış attı.

" Niye gelmiyor? " diye sordu Taeyang.

" Yorgun ve halsizmiş, dersler bugün fazla zorlamış genç efendiyi. "

Kim Taeyang Jungkook'a çekingen bir bakış gönderdi, " Taehyung'un kabalığı yüzünden kusura bakma lütfen. "

Jungkook önündeki kırmızı ve sulu etten koca bir parça alıp ağzına atarken omuz silkti.

" Omegam yorgunsa dinlenmeli, isteklerine karşı çıkmayın. Güzelce istirahat etsin. "

Taeyang rahatlamış gibi bir iç çekti ancak Kyungjoo Jungkook'un sergilediği nazik davranışa kesinlikle inanmamıştı.

" Hiç samimi değilsin dostum " dedi uzanıp sadece Jungkook'un duyabileceği şekilde fısıldayarak. Bir yandan salatasını yemeye devam ediyordu.

Jungkook kaşlarını çatarak oğlana baktı, sonra kaşları eski halini aldı ve dudaklarında bir sırıtış belirdi.

" Benim hakkımda ne düşündüğün umrumda değil " dedi aynı şekilde fısıldayarak.

Bugün olanlar memnuniyetini arttırdığı için gününü Kyungjoo yüzünden mahvetmeye niyeti yoktu.

" Taehyung'a ne yaptın? " diye saadete geldi Kyungjoo direkt olarak.

Jungkook anlam veremeyerek kaşlarını çattı.

" Dans dersleri Taehyung'un rutini, değişmeyen bir programı var ve Taehyung hiçbir zaman yemeğe gelemeyecek kadar yorulmadı. Yani ben bu yalanı yemem. Şimdi söyle, Taehyung'a ne yaptın? "

Jungkook derin bir iç çekip yemeğine devam ederken mırıldandı.

" Sen hesap vereceğim birisi değilsin. "

Kyungjoo dişleri arasından hırlar gibi bir ses çıkardı. Herkesi irkiltecek şekilde ayağa fırladığında Jungkook dışında bütün kafalar ona dönmüştü.

" Ne oldu Kyungjoo? " dedi Bay Kim yeğenine.

" Taehyung'u görmeye gidiyorum! " diye özellikle Jungkook'a bakarak sesini yükseltti Kyungjoo.

" Ah, tabi gide- "

Bay Kim'in lafı Jungkook'un sandalyesini geri itmesi ile yarıda kesildi.

" Eşimin yanına gidemezsin. "

Kyungjoo sinirle güldü.

" Ve buna sen mi karar veriyorsun? "

" Aynen, öyle yapıyorum. "

Oğlan ellerini sıkıp sinirine hakim olmaya çalışırken dişleri arasından konuştu.

" Taehyung'u görmek istiyorum ve göreceğim de. Madem halsiz hissediyor ona yemeğini götüreyim en azından, biraz da konuşur ne oldu öğrenirim. "

Jungkook'un hak ettiğinden daha makul bir cevap vermesine rağmen adamın dudaklarından çıkan olumsuz ıh'lama ile Kyungjoo'nun sabrı taştı.

" Senin sorunun ne ruh hastası?! Kuzenimi merak ediyorum altı üstü! Onu görüp göremeyeceğime ne hakla karışırsın! "

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin