Başka Bir Alfa

2.9K 289 89
                                    

Bu bölüm Jungkook ufak bir red flag alacak sizden 👉🏻👈🏻 ama bir açıklaması var bunun o yüzden çok kızmayın tamam mı 😔

🍷

Jungkook, Bay Kim ile planladığından daha uzun geçen toplantılarına bir ara verip öğle yemeği için tekrar bahçeye çıktığında ve masadaki yerini aldığında Taehyung'a daha öncesinde mor dediğinden emindi. Evet, şimdi Taehyung'un ona bakıp kulaklarına kadar sırıttığını görüyordu ve daha da emin olmuştu. Ona kesinlikle mor giyinmesini söylemişti. Ancak bu oğlan yeşillere bürünmüş bir haldeydi.

Taehyung, Kyungjoo'nun koluna girmişti. Altında yeşil bir spor şortu, üstündeyse yine yeşil kısa kollu bir tişört vardı. Şortu kısa olduğu için üst bacağındaki dövmeyi, tişörtü kısa olduğu içinse göbek deliğindeki piercingi olduğu gibi sergiliyordu. Tabi omeganın sergilediği tek şey piercing değildi. Jungkook onun ilgiden ne kadar çok hoşlandığını ve vücudunu göstermeyi sevdiğini anlamakta zorlanmamıştı.

Kabul etmekte zorlansa bile Taehyung'un kendine has güveni ve farkındalığı hoşuna gitmişti. Güçlü bir omega ile birlikte olacaktı.

" Taehyung, buraya gel tatlım. Jungkook'un yanına otur. " dedi Bayan Kim.

Taehyung'un annesi ona masanın karşısında oturan Jungkook'u ve yanındaki boş sandalyeyi işaret ederken oğlan uzanıp kendisinden bir baş kadar uzun olan Kyungjoo'nun kulağına bir şey fısıldadı. O dudaklarını Kyungjoo'nun kulağından çekmezken Kyungjoo yine bir başka kahkaha krizini engellemek için omuzları sarsıla sarsıla kıkırdıyor ve eliyle ağzını kapatıyordu.

Jungkook özellikle gözlerini Kyungjoo'ya diktiğinde genç oğlanın bakışları, onu hissederek, Jungkook'a döndü. Ve gözlerindeki bakışı gördüğü an kıkırdaması durdu, gülümsemesi soldu. Taehyung'a daha çok sokulurken gözlerini kıstı.

" Taehyung, acele et! Kyungjoo sen de öyle! "

İki oğlan aynı anda Bayan Kim'i onayladılar. Taehyung onları çatık kaşlarla izleyen Jungkook'a dünyadaki en mutlu omegaymış gibi gülümserken Kyungjoo'nun kolundan çıkıp elini tuttu. İkili bir çift gibi masaya ilerlerken Jungkook derin bir iç çekti. Omega bunu inadına yapmıyorsa kendisi de hiçbir halt bilmiyordu.

Taehyung Jungkook'un yanındaki yerini alırken Kyungjoo da Taehyung'un yanındaki yerini aldı.

" Renk körü müsün tatlım? " dedi Jungkook oğlanın kalçası sandalye ile buluştuğu gibi. Taehyung'un kulağına doğru eğilmişti.

Taehyung büyük bir memnuniyetle gülümsedi.

" Hakkımda bilmediğin şeyler de varmış demek " dedi Taehyung alayla.

" Ve her birinin en derinlerine kadar ineceğimden emin olabilirsin " dedi Jungkook imayla ve Taehyung'un alnına düşen bir saç tutamını geriye doğru itti.

O sırada tüm bu fısıltıları rahatça duyabilecek kadar ikisine yakın oturan Kyungjoo'nun gözleri kocamandı.

Nefes almayı başarabilecek kadar toparlandığında Taehyung'u koluyla dürttü.

" O az önce bel altı bir şey mi ima etti yoksa ben mi yanlış anladım? "

Taehyung Jungkook'a bakmaya devam ederken başını Kyungjoo'ya doğru uzattı ve sandalyesinde sağına doğru yayılırken " Müstakbel kocamın her zamanki halleri işte " diye söylendi.

" Peki renk körü olduğunu nereden çıkardı? "

" Morun bana çok yakıştığını söyledi, ben de böyle giyindim " dedi oğlan.

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin