Bacaksız Bela

1.7K 181 185
                                    

hellooo
efso bi yeni bölümle geldim size 😏
bu bölüm de oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin aşkolar  🫣💗

haftaya yeni bölümde görüşürüzzzz

🍷


" Ne zamandan beri böyle saldırgansın söyle bakalım tüy yumağı? "

Jungkook sırılsıklam eşini kucağında malikanedeki odalarına taşıdıktan sonra ona söylediği ilk şey bu olmuştu.

" Yaşlı puştlar kocama laf söyleyebileceğini sandığından beri " diye karşılık verdi omega, hala sinirliydi ve oflayıp pufluyordu.

Jungkook kıkırdadı, eşini yatağın köşesine oturttuktan sonra alnına bir öpücük bıraktı ve geri çekilip üstündeki ıslak kıyafetleri gömleğinden başlayarak çıkarmaya başlarken konuştu.

" Beni savunduğun için teşekkürler bebeğim ama kendini kaybetmemeye dikkat etmelisin. "

Ancak Taehyung hala daha sinirliydi, öfkesi dinmiş gibi durmuyordu.

" Biraz sakinleşmeye ihtiyacın var gibi tüy yumağı " dedi Jungkook gömleğini odanın banyosunun açık kapısından içeri fırlatırken. Gözleri aklına gelenlerle parlıyordu ancak omeganın bundan haberi dahi yoktu.

Eşinin önünde diz çökerken, feromonlarını yavaşça, temkinlice yaymaya başladı.

" Sana yardımcı olayım mı? "

Taehyung çatık bakışlarını kocasına çevirirken gergin bedeni sadece alfasının feromonları ile gevşemeye başlamıştı bile.

" O sürtük seninle nasıl konuşacağını öğrenecek. "

Vücudu gittikçe rahatlıyordu ancak konuyu hemen kapatmak istemediği için omega kendince bir savaş veriyordu. Jungkook bunu anlamakta zorlanmamıştı ve buna en iyi gelecek çözümün ne olduğunu iyi biliyordu.

" Evet " dedi dudaklarını eşinin reçel ve bal ile yapış yapış olmuş bacaklarına sürterken, " Evet bebeğim, öğrenecek. "

Ve dilini çıkarıp reçelle kirlenmiş bir kısmı boydan boya yalamaya başladığında eşinin tüyleri diken diken oldu.

" Jun- ne yapıyor-ıhm... "

Kocasının yaladığı yeri dişlemesi ile omeganın ağzından istemsizce bir inleme çıkarken Jungkook hafifçe geri çekilip eşine baktı.

" İşte böyle, o ağzını böyle şeyler için yor tüy yumağı. Güzel inlemelerini duyayım. "

Taehyung bir elini kocasının saçlarına attı ve kocasının bacaklarının her bir noktasını yalayıp dişlemesine artık hassaslıktan kıvranacak noktaya gelene dek izin verdi.

Omeganın inlemeleri tam da kocasının istediği gibi hiç kesilmiyor, kalçası yatakta durmadan hareket ediyor, kalkan siki şortunun önünü zorluyordu.

" Jungkook " dedi zorlukla çıkan sesiyle, yüzü kızarmıştı. " Yalamayı kes de yapalım artık. "

Ancak Jungkook onun gerginliğini son kırıntısına kadar yok etmeye niyetliydi. Kurdu biraz daha zaman gerektiğini söylüyordu. Bu yüzden omegasını duymazdan gelerek bacaklarını tutup iki yana açtı, açılan araya koca bedenini yerleştirdikten sonra eşinin bacaklarını omuzlarının iki yanına attı.

" Neyi yapalım istiyorsun tüy yumağı? "

Jungkook dudaklarını omegasının iç bacaklarına basıtırıp yavaş ve sert öpücükler bırakmaya başladı. Taehyung inleyerek karşılık verdi.

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin