🍷
Ani kararlar almak Jeon Jungkook'a göre değildi. Ancak son zamanlarda bunu çok yapar olmuştu. Örneğin Taehyung ile evlenme kararı oldukça ani gerçekleşmişti. Taehyung'u havuza ittiği gün de öyleydi, ve onu yatakta altına alırkenki zaman da. Dağ yoluna çıktıkları günün akşamı eve döndüklerinde birden oğlanı öpmesi de pekala ani bir karardı.
Şimdi bakınca, konu Kim Taehyung olduğunda Jeon Jungkook ani ve üstüne pek de düşünülmemiş kararlar alıyordu. Her şey spontane gerçekleşiyor ve gözlerini tekrar açtığında kendini hayal edemediği bir yerde buluyordu. Konu Kim Taehyung olunca direkt beyni işlevini yitiriyordu demek ki...
Masasının üstünde duran ve Kim Taeyang'ı arayan telefonuna baktığında bunu bir kez daha anladı. Normal şartlarda düğün bir ay sonra gerçekleşecekti, ancak dün Taehyung'un eve dönmemek için yalvardığını görmesi onun için bardağı taşıran damla niteliğindeydi.
Omegasını sevilmediği, hak ettiği ilgiyi ve saygıyı görmediği, içindeyken rahatsız olduğu o evden kurtaracaktı.
Taeyang çağrıya cevap verdiğinde Jungkook masasının üstündeki dosyaları kontrol etmeye devam ediyordu.
" Jeon Jungkook? Günaydın. "
Alfa başını dosyalardan kaldırmadan devam etti.
" Size de günaydın. Konuşmamız gerek. "
Hattın ucunda kısa bir sessizlik yaşandı.
" Ne hakkında? "
" Konu Taehyung ile olan evliliğimiz. "
Taeyang'ın bıkkın bir şekilde iç çektiğini belirten bir ses geldi.
" Taehyung yine bir ayıp etti değil mi? İnan bana Jeon onu üsturuplu biri yapmak için senelerimi harcadım, dövdüm de sevdim de ama bir türlü adam edemedim. "
Jungkook'un çenesi her bir kelimede daha da kasılırken Taeyang'ın dövdüm demesi ile adeta gözü döndü.
Sakin kalabilmek adına derin bir nefes çekip dün gece omega ile olanları düşündü. Birkaç saniye sonra biraz olsun gevşemişti.
" Sandığınız şey değil. "
" Ah, o zaman iyi. Taehyung bu yaşına gelmiş, artık düzelmez. Onu düzgün bir omega yapabilmek için dövmek falan da işe yaramıyor. İnadım inat bir çocuk çünkü. Eğer evlenince sıkıntı çıkarırsa onu dize getirmek için dayak harici bir yöntem seçmeni öneririm. Örneğin, sevdiği şeyleri elinden alıp onu kısıtlayabilirsin. O zaman az çok söz dinliyor. "
" Her neyse... " diyerek adamı geçiştirdi Jungkook, daha fazla dövmekten ve psikolojik şiddetten bahsederse herifi bulup kafasını yerinden sökeceğine emindi çünkü.
" Taehyung ile olan evliliğimizi iki hafta öne çekiyorum. "
" Ne?! "
Taeyang'ın yüksek ve şok dolu sesi ile Jungkook yüzünü buruşturdu.
" Duydunuz, evlilik iki hafta sonra gerçekleşecek. Sözleşmedeki değişiklik için bir adamım şu an evinize geliyor. Tekrar imza atacaksınız. Ayrıca bunun haberini Taehyung'a ben vereceğim, siz değil. Benden başka kimseden duymayacak bunu, anlaşıldı mı? "
Taeyang'dan bir onay geldi ancak adamın şaşkınlığı yüz yüze olmasalar bile belirgindi.
" Peki niye böyle bir şey yaptığını sorabilir miyim? " dedi sonunda.
" Omegamı istiyorum da ondan " dedi Jungkook, " Hak ettiği yer burası, benim başımın üstü. Senin evinde kalması, bir elması çakıl taşları ile aynı kutuya koymak ile aynı şey. "
Jungkook'un lafları, görmese dahi, adamın kızarıp bozardığına emin olacağı türdendi.
Kısa bir sessizlikten sonra Jungkook aklına gelen şeyle kapatmak için uzandığı telefonu tuttu ve ağzına yaklaştırdı.
" Bu arada Taeyang... " derken sesi artık daha net çıkıyordu. Saygı ekini de bırakmış olması artık onu insandan bile saymıyor olduğunun kanıtıydı.
" Ah, evet? " dedi adam bu sesten irkilerek.
" Bir daha benim ya da başkasının yanında omegamı dövdüğüne dair bir muhabbet döndürür, aile üyelerinin onun arkasından ya da yüzüne karşı konuşmasına izin verirsen o sikik evi başına yıkar; sizi ağzınızı açıp da omegama bok atabileceğinizi sandığınıza bin pişman ederim. "
Ölüm sessizliği Jungkook'un dudaklarının memnuniyetle kıvrılmasına sebep oldu.
" Anlaşıldı mı? "
Bir yutkunma sesi geldi.
" Evet... "
" Güzel. "
Jungkook çağrıyı sonlandırdı. Şimdi sıra otelden ayrılacağı saat gelene kadar dosyalar ile meşgul olmaktaydı. Sonrasında omegasını göreceği için oflamadan işinin başına geri döndü.
🍷
Sonraki bölümde evliliğin iki hafta erkene alınmasından bahsedince mantık hatası gibi duracaktı o yüzden böyle bir bölüm var
ve yeni bölüm sarhoş tribindeki sınır dolunca gelecek, bu ara bölümü sınırı umursamadan attım hemen okuyun unutmayın diye 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE GAME ( taekook )
Fanfictionİtalyan mafyasının en güçlü ailesinin oğluyla evlenen Taehyung, hakkında hiçbir fikri olmadığı yeni " kocasına " hayatı dar etmeye yemin etmiştir. GAME Serisi #1 love-hate relationship! forced marriage omegaverse au mafia ANGST DEĞİL ULAN