4k seksüel tansiyon yazmışım tekrar gözden geçirirken fark ettim
okurken bayılıp kalmayın 🤭 bol bol yorum yapmayı da unutmayın lütfennnbirde başlamadan önce bir şey sormak istiyorum
fic şu an çok durağan mu gidiyor sizin için?
merak ettiğimden soruyorum çünkü aslında olaylar daha başlamadı bile
her şey taehyung ve jungkookun arasındaki atışmalar, birbirlerini yavaş yavaş keşfetmeleri ve yiyişmeleri, birde ara sıra gelen kıskançlıklar üzerinden ilerliyor
ama burası daha giriş kısmı
umarım sıkılmamışsınızdır bu durumdan 🥺italyaya gittiklerinde asıl olaylar başlayacak çünkü her şey orada patlak verecek bu yüzden birazcıkkk sabredin lütfen şu an eğlenceli takılmayı sevdiğim için böyle yazıyorum 👉🏻👈🏻 ama mafya dünyasının içine girdiklerinde o karanlığı elimden geldiğince yansıtacağım
🍷
Dört günü organizasyon için saatlerini harcamakla geçen Taehyung yorgun argın geldi eve. Yıllardır eve girmiyormuş gibi hissederken adımları odasına yöneldi. Ancak odasına doğru ilerlerken gördüğü açık kapıyla adımları duruverdi. Jungkook çalışma odasında olmalıydı, ışık aralık kapıdan koridora sızıyordu.
Taehyung oldukça meşgul olduğu için dört gündür Jungkook'u toplam dört saat görmüş sayılırdı. Bu dört saat, Jungkook evden aç çıkmasına izin vermediği için birlikte zorla atıştırdığı kahvaltıları ve eve geldiğinde alfa tarafından hazırlanan akşam yemeklerini kapsıyordu. Uykusu olduğu için Jungkook'un ağzına sokuşturduğu şeyleri gıkını çıkarmadan yiyor ve daha fazla dayanamayacak gibi olup gözleri kapanırken dudaklarına yumuşacık bir iyi geceler öpücüğü alarak yatağına yollanıyordu. Kimi zaman adımları sarsak olduğu için yatağına Jungkook tarafından taşınıyor ve bir bebek gibi özenle yatırılıyordu.
Organizasyon sona ermiş sayılırdı, Taehyung'un sadece düğünde masaları süslemek için kullanacağı vazolara, yemek takımına ve menüye karar vermesi gerekiyordu. Ertesi günse Jungkook eve giyecekleri takımların ölçüleri ve görünüşü için adı duyulmuş bir terzi çağıracağını söylemişti.
Taehyung aralık kapıdan içeri baktı ve tam karşıda çalışan alfayı gördü. Yarın erken kalkmak zorunda olmadığı için kendini biraz zorlayarak bu gece ayakta kalabileceğini düşündü.
Normal şartlarda omega bu yorgunlukla kimse için bir şey yapamazdu. Ancak Jungkook'un günlerdir onun için hazırladığı yemekler ve eve her geldiğinde yorgun bedeniyle ilgileniş şekli bir teşekkürü hak ediyordu. Tabi Taehyung bu teşekkürü kendi tarzında verecekti, yani Jungkook'u onunla aynı ortamda kendi isteğiyle bulunarak ödüllendirecekti.
Kapıyı itip içeri girdiğinde Jungkook'un bakışları önündeki kağıtlardan ayrılmadı.
" Ben de daha ne kadar orada dikileceksin diye düşünüyordum. "
Taehyung alfanın alaylı söylemine göz devirdi. Ama içten içe orada olduğunu fark edişine şaşırmış ve bu farkındalığına imrenmişti. Kendisi Jungkook ona dokunana kadar arkasında biri olduğunu anlamıyordu.
" Sen geç dalganı " dedi güçsüz kalmış bedenini odadaki deri koltuğa bırakırken. " Bütün gün canım çıktı resmen ama ben seni ödüllendirmek için buraya kadar geldim. Değer bil biraz. "
Jungkook'un kafası sonunda işinden kalkarken kaşları da sorgular şekilde havalanmıştı.
" Ne ödülü? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE GAME ( taekook )
Fanficİtalyan mafyasının en güçlü ailesinin oğluyla evlenen Taehyung, hakkında hiçbir fikri olmadığı yeni " kocasına " hayatı dar etmeye yemin etmiştir. GAME Serisi #1 love-hate relationship! forced marriage omegaverse au mafia ANGST DEĞİL ULAN