3K lık bölüme merhaba deyinnnn
yazarken Jungkook'un alfa tavırları beni yine yedi bitirdi eritti
sizde de aynı etkiyi yaratmıyorsa hemen bi doktora gözükün sinir kaybınız olabilir 😬👉🏻👈🏻bu sefer sınırı koymuyorum ama siz yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfennn
iyi okumalarrr 💗🍷
Normal şartlar altında, sözleşmeler imzalandıktan sonra eğer maddelerden birinde böyle bir içerik yoksa sözleşmedeki hiçbir şey, tek bir harf dahi değiştirilemez. Ancak konu Jeon Jungkook ve damarlarında akan İtalyan kanı olduğunda normal şartlar diye bir şey yoktur.
Bay Kim Taeyang ve Jeon Jungkook'un imzaladığı ilk sözleşme aşağıdaki gibidir.
Kim Taeyang'ın üç yıl önce Antonio Moretti'den aldığı borç ödenmesi gereken tarih geldiğine ödenmeyerek faizle birlikte tam üç yıl boyunca artmıştır. Kim Taeyang'ın üç yıllık süreç boyunca ödediği küçük miktarlar borçtan düşürüldüğünde kalan miktar kırk beş milyon dolardır. Bu miktara ( Antonio Moretti'nin hala hayatteyken aldığı kararla ) %45 faiz eklendiğinde üç yılın sonunda borç, altmış milyon yedi yüz elli bin dolar eklenerek toplamda yüz beş milyon yedi yüz elli bin dolar olmuştur.
Antonio Moretti'nin geçtiğimiz iki yıl öncesinde gerçekleşen ölümünden sonra öz oğlu Jeon Jungkook'un aldığı kararla borçlar toplanmaya başlanmıştır. Ancak Kim Taeyang'ın belirttiği üzere borçlandığı miktar ödeyemeyeciği bir mebla olmakla birlikte, iddiaları üzerine Antonio Moretti tarafından haksızlığa uğramıştır.
Yasal olarak %45 lik bir faiz olamaz. En yüksek faiz oranı %25 idir. Bu sebepten ötürü Jeon Jungkook'un aldığı kararla, Kim Taeyang izin verilen asıl faiz oranı uygulandıktan sonra otuz üç milyon yedi yüz elli bin dolar borca uygulandığında ortaya çıkan mebla olan yetmiş sekiz milyon yedi yüz elli bin doları ödemekle muaftır.
Ancak Kim Taeyang'ın belirttiği üzere, bu meblanın ancak yarısı yıl içerisinde elde edebileceği değerdedir. Jeon Jungkook'un aldığı kararla, işlerin iki taraf adına kolaylaştırılması için, Kim Taeyang'ın Kore'deki üçüncü en işlek dükkanını Jeon Jungkook'un zimmetine geçirmesine izin vermesi ve omega oğlu Kim Taehyung'u Jeon Jungkook ile evlendirmesi karşılığında Kim Taeyang'ın borcu yirmi iki milyon beş yüz bin dolara düşürülecek ve faizsiz bir şekilde bir yıl içerisinde geri ödenmesi kabul edilecektir.
Kim Taehyung ve Jeon Jungkook'un evliliği için:
Madde 1 - Bu sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren bir ay içerisinde evlilik gerçekleştirilecektir.
Madde 2 - Kim Taehyung düğün hazırlıklarını istediği şekilde yapabilme özgürlüğüne sahiptir. Jeon Jungkook, Kim Taehyung ile olan düğünleri üzerindeki haklarını kendisine vermiş bulunmaktadır.
Madde 3 - Evlilik gerçekleştikten sonra iki haftalık balayı Kim Taehyung'un isteği üzerine istediği şekilde gerçekleştirilecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE GAME ( taekook )
Fanficİtalyan mafyasının en güçlü ailesinin oğluyla evlenen Taehyung, hakkında hiçbir fikri olmadığı yeni " kocasına " hayatı dar etmeye yemin etmiştir. GAME Serisi #1 love-hate relationship! forced marriage omegaverse au mafia ANGST DEĞİL ULAN