Enkaz

1.2K 181 179
                                    

helü aşkolar

önceki bölümde bir okuyucu öyle bi tahmin yapmış ki böyle cuk yani cuk bi an ben naptım gidip anlattım mı falan dedim hani öyle nokta atışıydı aşırı şaşırdım ağzım açık kaldı 🫣😶‍🌫️

Gözler bölümünden beri tonla ihtimal sayan oldu hele bi okuyucu taeyi mafyaların içine karıştırdı falan fjsmxmzmxmskz maşallah sizin komplo teorilerinden yeni kurgular çıkar öyle iyiler ama içinizden sadece biri %100 doğru bi tahmin yaptı 🤭

kendisini tebrik ediyorum zaten bu bölüm anlayacaktır o kişi kendisini

fazla uzatmadan bölüme geçiyorum
ama önce buyrun 🧻🧻🧻🧻🧻🧻
ağlamaktan peçete yetmez diye kağıt havlu ile geldim 🙂

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💗

🍷

" Tahlil sonuçları birkaç saate çıkar " dedi Jungkook'un zorla oturduğu koltuğun önünde duran ve açıklama yapan doktor. " Detaylı bilgiyi sonuçlardan sonra veririm ancak yaptığım muayeneden omeganızın duygusal olarak sarsılması sonucu bayıldığı gerçeğini anlamakta zorlanmadığımı tekrar söylemem gerek. Son günlerde kötü bir şey yaşamış, size söylemeden bir şeyleri içine atmış olabilir belki de kocası olarak biraz düşünürseniz belki bulabilirsiniz. "

Jungkook deli gibi salladığı dizini durdururken doktora keskin bir bakış attı.

" Gözünden yaş bile akmadı, suratı dahi asılmadı " dedi öfkeyle.

" Size üzüldüğünü gösterme- "

Alfa elini koltuğun kolçağına geçirirken gürledi.

" Üzüntüden falan değil doktor! Belli ki eşimi dikkatlice muayene etmemişsin, saçma sapan sebepler sunuyorsun bana. "

Doktor omuzlarını düşürüp bakışlarını odanın başka bir köşesine çevirirken sustu. Muayene esnasında başından bir saniye bile ayrılmayan bu gergin ve sinirli alfaya omegasının baygınlığının besin yetersizliği ya da başka bir sağlık probleminden olmadığını ve sebebin feromonlarından da anlaşıldığı üzere duygusal olarak geçirdiği bir çöküntüden kaynaklandığını söylediğinden beri Jungkook buna inanmayı reddediyordu.

Jungkook sol omzunda hissettiği elle çatık kaşlarını bozmadan soluna döndü.

" Sakinleş " dedi Zach bakışları kesiştiğinde arkadaşına, " Doktor Louis işinin ehli birisi ve şu güne dek hiç yanlış bir yönlendirmede bulunduğunu görmedim. Bir şeyleri gözden kaçırmış olabilirsin. "

Jungkook, arkadaşı sesini her ne kadar nazik tutmaya çalışıyor olsa da kendini daha da öfkelenmekten alamadı. Gözünün önünden ayırmadığı omegasının doktorun dediği gibi duygusal bir çöküş geçirdiği veyahut depresyona girdiği gerçeğini kabullenirse dikkatsiz ve aptal olduğu gerçeğini de kabullenmiş olacaktı. Gün içerisinde sürekli birlikte olduğu eşinin içten içe yaşadığı bir depresyon varsa ve bayılana dek hiç anlayamadıysa kendinden nefret ederdi. Ve Jungkook ne kendisinden nefret etmek ne de omegasının depresyonda olmasını kabul etmek istemiyordu.

" Başka bir şey olmalı, çok güvendiğin doktoruna söyle tahliller çıktığında tekrar gelsin. "

Zach birkaç metre ötede bekleyen doktora kısa bir bakış attı, mazileri uzun olan Louis Zach'in tek bir bakışıyla odadan çıkması gerektiğini anladı. Mafyaların evlerine girip çıka çözmüştü artık beden dillerini.

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin