Mor

2.9K 308 82
                                    

Ramazan da geldiğine göre başlasın iftardan sonra smut atmacalar 🥳 bu arada aşklarım bu bölüm eğer oruçluysanız orucunuzu zedeleyecek kısımlar içeriyor haberiniz olsun, eğer oruç tutuyorsanız iftar sonrasını bekleyin✋🏻ha eğer tutmuyorsanız buyrun sofraya 😌

yorumlarda görüşmek üzereee 💗😘

🍷

Taehyung etek uçlarından ve bacaklarından sular damlaya damlaya, adımlarını vurarak çıktı merdivenleri. Her bir adımı, bastığı yerde minik göletler oluşturuyordu. Sonunda odasına varıp kapıyı ardından sertçe kapadığında üstündeki ıslak elbiseyi bir çırpıda çıkardı.

Sandaletlerini bir kenara atıp aynanın karşısına geçtiğinde yüzündeki makyaja baktı, akmamıştı. Elbette o kadar para bayıldığı makyaj malzemeleri suya dayanıklıydı.

Onaylayan bir ses çıkararak yüzündeki makyajı silmek için hareketlendi. Altındaki ıslak, mor iç çamaşırı ile birlikte makyaj masasının karşısına oturdu. Çok geçmeden tertemiz olmuştu yüzü, ayağa kalkıp iç çamaşırını aşağı indirdi ve çıplak kaldı.

Banyosuna yöneldi, yazın sıcak suda banyo yapmayı sevmediğinden soğuğa getirdiği suyun altında hızlı ve güzel bir duş aldı.

Pekala, güne başlama şekli ve sonrasında dışarıda olanlar pek hoş olmayabilirdi. Ancak, serin bir duşun ardından yatakta yüz üstü uzanıp erotik roman okumaktan daha iyi ne olabilirdi ki? Hiçbir şey.

Taehyung yatağına varmadan kütüphanesine uğradı ve kendisine yeni bir roman seçti. Favori yazarının en sevilen ve okumak için sona sakladığı romanıydı.

Sarındığı havlusunun içinde kalçalarını sallaya sallaya yatağına doğru yöneldi, ancak daha birkaç adım atmıştı ki gördüğü manzarayla ne elindeki kitap ne de serin duş mutluluğunu stabil tutabildi.

" Ne arıyorsun sen burada?! " diye çıkıştı Taehyung kaşlarını çatıp, yatağında oturan Jungkook'a bakarken.

Adam sanki yatak onunmuş gibi rahattı, sırtını başlığa yaslamıştı. Ve şimdi fark ediyordu ki kucağında... Taehyung'un okumayı yeni bitirdiği erotik romanı tutuyordu.

Sıçtın, kesin seni alay konusu edecek, dedi Taehyung'un gay iç sesi.

" Sana merhem getirmiştim " dedi Jungkook yanında duran tüpü kaldırıp havada sallarken, sonra gözleri kucağına kaydı, " Ama burada çok eğlenceli bir şey buldum " derken gözleri parlıyordu ve dudaklarında yine o sinir bozucu sırıtış vardı.

" Haha! Erotik romanlar çok mu eğlenceli Bay Jeon? "

Jungkook'un gülümsemesi daha da büyürken kendinden emin bir şekilde konuştu.

" Bdsm temalı olduklarında öyle gibi... "

Taehyung yutkundu. Jungkook kitabı karıştırmış ve birkaç sayfasını okumuş olmalıydı. Şansa bakın ki bu birkaç sayfa hiç masum değildi.

" Sevdiğimden değil... Yani sevmiyorum da diyemem gerçi " Taehyung hızlıca kendisini açıklamaya çalışırken Jungkook'un sırıtarak onu izlediğinden habersizdi. " Gerçi hiç tecrübe etmedim ki öyle bir şeyi... Ay, aman! Bunun ne önemi var..? Leo Anastasia'yı çok güzel seviyor, çok da güzel bec- " Taehyung az daha ağzından çıkacak olan şeyle gözlerini büyüttü. " Anlarsın ya, o şey... " dedi gergince. " Her neyse, ben okumaktan memnunum! " diye kendini adamın lincine hazırlayarak lafını bitirdiğinde Jungkook kitabı eski yerine bırakarak kıkırdadı.

" Bir açıklama istememiştim. Bana cevap vermeni de öyle. Ama pekala, böyle zevklerin olabilir. Kimsenin sana karışmaya hakkı yok ne de olsa. "

Taehyung ve gay iç sesi şok oldular.

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin