Alışmak

2K 240 38
                                    

bu tavşan nelere nelere sebep olacaklar arkadaşlar 😵 geriye yaslanın ve izleyin (okuyun) 😼

bol bol yorum yapıp oy vermeyi de unutmayın tabiiii 💗

🍷

" İş ne kadar sürer belli değil ancak davete yetişecek şekilde ayarlayacağım " dedi Jungkook yatağında yüz üstü uzanıp kitap okuyan ve onu duymazlıktan gelen Taehyung'a.

Üstündeki gömleği çıkarıp siyah bir tanesiyle değiştirmek için dolaba giderken konuştu.

" Beni dinliyor musun Taehyung? "

" Hmhmm "

Oğlanın dikkatsizce kendisini onaylamasına karşın sırıttı adam.

" Dinliyorsun yani? "

" Hmhm "

Jungkook üstündeki gömleğin düğmelerini çözmeden önce siyah ve yeni olanı yatağa doğru fırlattı.

" O zaman beni soy ve giydir hadi. "

" Hmhmm- Dur ne?! "

Taehyung'un birden kafasını kaldırıp kocaman gözlerle Jungkook'a bakması ile adam güldü.

" Kitabını birkaç dakikalığına bırakıp buraya gel. "

Taehyung kaşlarını çatmadan önce birkaç düğmesi çözülmüş olan gömleğe bir bakış attı. Gözlerini hızla kaçırdı, yanaklarının kızarmak üzere olduğunu hissediyordu.

" İstemiyorum " diyerek kitabına geri döndüğünde Jungkook'un çatılan kaşlarından habersizdi.

" Buraya gel Taehyung. "

Taehyung tepki dahi vermediğinde Jungkook kaşlarını çattı. Görmezden gelinmekten hiç haz etmiyordu.

" Taehyung. "

Ses tonu oğlanın daha önce karşılaştıklarından hiç olmadığı kadar sert çıktığında Taehyung tüyleri diken diken olurken kafasını kaldırdı. Bu adam sesini yükseltmeden bağırmış etkisi bırakmayı nereden öğrenmişti Tanrıça aşkına?!

" Ne var? " diye sordu tırsmamış gibi yapmaya çalışırken.

" Sana buraya gelmeni söyledim değil mi güzelim? "

" İstemediğimi söyledim ben de? Ayrıca senin güzelin falan da değilim. "

Jungkook özellikle son cümleye hayretler içinde baktı. Ağzından çıkan her şeye inat aksini yapan ve iddia eden bu omega tam bir sınavdı.

" Şu inadını kırmak için seni ağlatana kadar sikmek lazım " dedi başını onaylamazca iki yana sallarken.

Laflarının Taehyung'un midesinde nasıl kasılmalara sebep olduğunu bilmiyordu.

" Kendimi ikiletmemden de haz alıyorsun değil mi? Ve beni sinir etmekten... "

Taehyung alfanın bel altı vurgusunu tınlamamış gibi rol keserken boğazını temizledi.

" Eh, bunu yeni fark etmen zeka seviyenin ortalama olduğuna olan inancımı kırıyor Jungkook. Sanırım bir ara sana ıq testi yaptırmalıyız.  "

Jungkook ona doğru sadece üç adım attı ve aralarındaki metreler anında kapandı. Şimdi yatağın tam ucunda duruyordu.

" Bu lafların her birini yediririm sana omega " dedi sırıtırken, ama uzatmaya niyeti yoktu. İşini zamanında halletmeye alışık olan dakik bir adamdı.

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin