•2•

306 25 69
                                    

•|1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•|1. sezon 2. bölüm|•

•~[İlk maç!]~•

• • •

Aiko babasının eve gelmesini iple çekiyordu. Annesi ve babası ile futbol takımına katılması konusunu konuşacaktı. Aiko anne ve babasının kavga edeceğine emindi. Ama bir kere de kendini düşünmek istemişti. Sırf başkaları yüzünden hayallerinden vazgeçmek istemiyordu.
Bu hayatımda verdiğim en iyi karardı

"Bu aldığım en harika haber kızım!"demişti Akira. Kızının onun gibi olma yolunda ilerlediğini öğrenmek hoşuna gitmişti.

"Katiyen olmaz! Git derslerine çalış Aiko!"dedi Maria. Bu Aikonun tahmin ettiği tepkiydi. Annesi onun böyle şeylerle ilgilenip derslerini aksatmasını kabul edemezdi.

"Ama anne ben futbolumu daha da geliştirmek istiyorum! Benim tüm hayallerim futbolla bağlı!"demişti Aiko. Hayallerinden asla vazgeçmek gibi bir niyeti yoktu.

"Sana hayır dedim! Futbol erkeklerin oynadığı bir spor! Senin derslerine odaklanman lazım!"diye bağırdı Maria.

"Maria,biraz sakin konuş. Aiko daha bir çocuk ve hiçbir ebeveynin çocuklarının hayallerine engel koymaya hakkı yok"dedi Akira. Kızının da onunla aynı kaderi yaşamasını istemezdi...

"Ama hayatım-"daha lafını bitirmemişti Maria.

"Evin büyüğü olarak kararı ben veriyorum. Güzelim,okul takımına katıla bilirsin"dedi ve gülümsedi Akira.

"Teşekkür ederim babacım!"dedi ve babasının boynuna atladı Aiko. Maria ise bu durumu sinirli gözler ile seyrediyordu. Kendi istediği olmadığı için çıldırmıştı Maria.
Eski ve kötü anılar...

Aiko babasının dediklerinden sonra odasına gitmişti ve kapıyı kapatmıştı. Kapıyı kapatmasıyıla tartışma seslerini duyması bir olmuştu. Biliyordu... Böyle olacağını biliyordu... Ama babasının onu yüzüstü bırakmayacağına da emindi güzel kız.

• • •

Genzo Wakabayashi Tsubasa Oozoradan yediği gol yüzünden sıkı bir şekilde çalışmaya başlamıştı. Bu golün intikamını almak için kendini sadece antremanlara vermişti.

"Bu günlük bu kadar yeter, Genzo"dedi Bay Mikami. Genç oğlanın yaşına göre çok çalıştığını görüyordu.

"Ama ben daha yorulmadım Bay Mikami!"dedi Wakabayashi. Antremana devam etmek istiyordu...

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin