•|1. sezon 6. bölüm|•
•~[Akrobat kardeşleri yenmek!]~•
• • •
Finallere kalmak isteyen Nankatsu takımı için bu gün zorlu bir maç yaşanacaktı. Güçlü rakipleri Hanawayı mağlup etmek de bir hayli zor olacaktı. Fakat onlar başaracaklarına inanıyordular.
Maç Tachibana kardeşlerin vuruşu ile başlar. Nankatsu rakip sahasına sokulan Tachibana kardeşler hızla ilerlerler. Hiçbir Nankatsu oyuncusu onları durduramıyordu. Kale önüne gelmişken önlerine Aiko ve Taro çıkar. Konsantrelerini bozulunca Tachibana kardeşler topu kaybederler. Aiko topu İzawaya doğru ortalar. İzawa,Kisugi,Taki yani Shutetsu üçlüsü rakip sahada kusursuz paslarla ilerler. En son topu Tsubasaya ulaştırırlar. Tsubasa topa hemen vurar ve GOL! Skor 1-0! Nankatsu önde! Bu golün ardından bütün Hanawa takımı savunmaya odaklandığı için Nankatsu ikinci bir gol atma fırsatı bulamamıştı.
İkinci yarı ikinci golü bulmak isteyen Nankatsunun vuruşu ile başlar. Topu rakibe kaptıran Nankatsu takımını defansa döner. Bu sefer Tachibana kardeşler ayrı ayrı oynuyordular. Top Masaodaydı ve o da kale önüne çoktan varmıştı. Kale önünde kardeşini bekliyordu. Kardeşi Kazuo da gelince topu yükseğe doğru attı,bu topa ulaşmak adına Kazuo kale direğinden destek aldı ve topa kafayla vurdu. Kafa topuna şut çeken Masao golü buldu! Skor 1-1! Fakat bu gol sonucu Kazuo savunmacı Nishionun üzerine düşerek onu sakatlamıştı. Şimdi maça İshizaki girecekti! Kendisi heyecanlı olduğundan şimdiden yere düşmüştü.
"Sakin ol İshizaki ve maçın keyfini çıkar"dedi Aiko gelen İshizakiye gülümseyerek.
"Merak etme Aiko! Artık sakinim! Bakın, turçucu endişelenince kendi turşusunu yermiş. Bunu ne zaman söylesem sakinleşiyorum ben"dedi kendinden emin bir şekilde İshizaki.
"Hey! Biz seni oraya savunmaya destek olman için gönderdik! Turşu yemek için değil!"diye bağırdı Haruka-chan klübeden. Şu an berabereydiler ve maç böyle biterse Nankatsu takımı finallere katılamazdı. Bu yüzden küçük kız çok gerilmişti.
"Haruka-chan bu huylarını Wakabayashiden almış olmalı..."dedi yavaş bir şekilde İshizaki.
"Abim hakkında doğru konuş turşucu!"diye bağırdı Haruka. Abisine tek kelime dahi dedirtmezdi küçük kız.
Hanawanın vuruşu ile maç başlar. Akrobat kardeşler rakip sahada birlikte ilerlemeye başlarlar. Biraz ilerledikten sonra topu takım arkadaşlarına atarlar. O da topu kale önüne dek getirir ve yukarıya doğru atar. Kale direğinden destek alan ikizler aynı anda topa kafayla vurarlar. Fakat Morisaki topu son anda yumruklar! Top hala Nankatsu kalesinin önündeydi. İshizaki topu kaleden ola bildiğince uzaklaştırmak istese de yanlışlıkla kendi kalesine atmıştı topu! Skor 1-2! Nankatsu kaybetmek üzre!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...