~25~

234 21 55
                                    

☘︎|3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☘︎|3. sezon 3. bölüm|☘︎

☘︎~[Hata ve özür]~☘︎

~☘︎~

Not:ilerde bir öpüşme sahnesi var ama olay öpüşmeden çok yiyişmeye girdiği için rahatsız olacaklar orayı okumasınlar! Anlarsınız nerden başladığını. Orda öhmlük konuşmalar da geçeceği için okumak istemeyenler okumaz oraları(utanmasam smut yazacakmışım,tövbe tövbe)

Japonya takımı yarı final maçında Irak takımını 4-0 gibi harika bir skorla yenmişti. Bu maçı Almanya takımından Kaltz ve Karl da izlemeye gelmiştiler. Maç sonrası Karl Aikoyu da görmek istemişti. 3 ay sonra civcivini gören Aiko tüm yaşananları unutarak Karla sarılmıştı. Keşke bunu Genzosuna da yapabilseydi...

"Özel konuşacağımız konu neydi, civciv?"diye sordu Aiko meraklı bakışlarını kuzenine gönderirken. Karl sevgili kuzeninin yanaklarını elleri arasına alarak konuşmaya başladı.

"Hangisine vurdu?"

"Ne deme-"

"Teyzem hangi yanağına attı tokatı?"

"Sol..."

Karl Aikonun sol yanağından öptü ve ona sıkıca sarıldı. Bir kaç dakika böyle kaldıktan sonra ayrıldılar. Karl Aikodan yanında olamadığı ve onu kırdığı için özür dilemeye başladı. Kuzeninin pişmanlığını gözlerinden bile hisseden Aiko ona sakinleşmesini söyledi ve gülümsedi.

"İyiki Mizu ve Maya bana bunu söylediler! O senin annen ama ne hakla sana vura bilir!?"

"Artık bitti ve benim için bir önemi yok..."

"Kendisi bir de yaptığını savunuyor! Ben ona kızıyorum!"

"Ondan hesap mı sordun yani?"

"Elbette sordum! Kimse benim kız kardeşime dokunamaz!"

"Ulan civciv... Ağlatma beni şimdi..."

"Ben sadece görevimi yaptım,uğurböceğim..."

~☘︎~

Aiko Karlla vedalaştıktan sonra takımının yanına geri dönmüştü. Bu günki maçta 2 asist yapıp 1 gol atan Aikonun keyfine kimse dokunamazdı. Bir çift yeşil gözle göz-göze gelmek dışında tabi... Aikonun kendini iyi hissetmediğini anlayan Aoi Aikoyla yeni bir sohbete başlamıştı. Aiko takıma geldiğinden beri Aoiye karşı farklı bir sempatisi vardı ve onun tatlılığına bayılıyordu.

"Bu arada Aoicim,bana Aiko diye bilirsin"dedi Aiko gülümseyerek.

"Ai-san desem olur mu hiç olmazsa?"diye sordu Aoi tatlı bir şekilde.

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin