•|1. sezon 9. bölüm|•
•~[Arkadaşlık teklifi]~•
• • •
Harika bir maç çıkaran Nankatsu takımı soyunma odalarına geçmişti. Çok soluksuz ve nefeskesen bir maçtı. Soyunma odasına daha varmamışken birileri koşarak Aikoya sarılmıştı. Bu,küçük sarı saçlı bir çocuktu. Aiko hemen küçük çocuğun saçlarını karıştırmıştı.
"Bu gün harikaydın ablacım!"dedi küçük Mizu parlayan gözleriyle.
"Teşekkür ederim,muz kafam"dedi Aiko kardeşine gülümseyerek. Kafasını kaldırdığı an annesini görmüştü Aiko. Annesi de mi maçı izlemişti...? Aiko belki annesi onu tebrik eder diye düşünmüştü... Ama... Maria yine aynı Mariaydı...
"Mizu,ablanı gördün artık! Gel hadi! Bizi bekliyorlar!"dedi Maria katı bir şekilde.
"Anne bir saniye! Ablama demem gereken şeyler var! Öncelikle abla,neden bunların hepsi erkek!? Neden sen gol atınca hep şu ikisine sarılıyorsun!?"dedi Mizu hesap sorarmışcasına. Ablasını çok kıskanıyordu...
"Mizu,kendinden büyükler hakkında konuşurken bu ve ya şu terimlerini kullanman hoş değil... Ayrıca nerde ne yapacağıma,arkadaşlarımla nasıl davranacağımı senden iyi biliyorum"dedi Aiko sakin bir ses tonuyla.
"Ama!"dedi Mizu.
"Yoksa sen beni mi kıskanıyorsun? Merak etme,muz kafam,benim tek aşkım sensin! Kimse bizim aramıza giremez"dedi ve küçük kardeşinin yanağına bir öpücük kondurdu Aiko. Bu öpücükle kardeşini kandırdıktan sonra vedalaştılar.
"Aiko,o kadın senin anne miydi?"diye sordu İshizaki.
..."Evet..."dedi Aiko sessizce.
"Güzelliğin annenden gelmiş olmalı"dedi İshizaki. Bu duyduğuyla Aiko rahatlamıştı. Annesiyle arasındaki soğukluk her an farkedile bilirdi.
"Haruka-chan nerde?"diye sordu Taki.
"Wakabayashi de burda ve ufaklık ortalıkta yok!"dedi İzawa. Wakabayashi kız kardeşini yerinde göremezse çılgına dönecekti.
"Gelir şimdi, endişelenmeyin"dedi Aiko tatlı bir şekilde.
• • •
Musashi ile olan maçları biter-bitmez Haruka Furano takımının yanına gitmişti. Bu gün ikinci maç Furano ve Meiwa arasındaydı ve Haruka Matsuyamaya hediyesini vermeliydi. Çok heyecanlıydı...
"Matsuyama-kun!"dedi Haruka. Matsuyama takım arkadaşlarının yanından ayrılıp Harukanın yanına geldi.
"Bir şey mi oldu Haruka-chan?"diye sordu Matsuyama gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...