•|1. sezon 8. bölüm|•
•~[Sahaların prensi ve kırılgan kalp]~•
• • •
Nankatsu ve Musahi arasındaki maç hızlı bir Musashi hücumuyla başlar. Misuginin oyun kuruculuğu ile harika bir hücum yapan Musashi takımı ne yazık ki gol bulamaz. Bu sefer hücumu Nankatsu başlatır. Topu sürmeye Misaki başlar. Sonra topu kanattaki Takiye yollar. Misugi takımını Kisugiye gönderecek diyerek uyarsa da top Tsubasaya yollanmıştı. Son anda Misugi araya girip topu kapmıştı. Misugi de Nankatsu rakip sahasına ilerlemeye başlar. Karşısına çıkan İzawa ve Kisugiyi çalımlar ve Tsubasanın hamlesini de savuşturur. Ama Tsubasa pes etmemişti ve Misuginin şutuna engel olmuştu.
Maçın ilerleyen dakikalarında top Nankatsudaydı. İlerdeki Nankatsu oyuncuları markaj altında olduğu için Misaki topu kimseye gönderemiyordu. Topu bir çırpıda Misakiden alan Misugi Nankatsu rakip sahasına sokulur. Tsubasa ile top için mücadeleye başlar. Birebir mücadelede Tsubasanın dirseği yanlışlıkla Misuginin kalbine çarpar ve Tsubasa topu Misugiden alır. Fakat Misuginin kalbine çarptığı için duraksar. Misakinin uyarısıyla kendine gelen Tsubasa ortaklarıyla kontra atağa başlar. Son anda Tsubasa topa yetişemediği için gol gelmez. Top Musashiye geçer ve Misugi topu alır-almaz tüm Nankatsu defansını zarif bir şekilde geçer ve harika bir şut çeker ve GOL! Skor 0-1! Musashi önde!
"Galiba Yayoi dün Tsubasaya her şeyi anlatmış... Herneyse... Misugi çok iyi gerçekten... Ama biz daha iyi olmalıyız!"
Diğer hücum Nankatsudan gelir. Misugi defansı Tsubasayı tutmaları için uyarır. Misaki Aikoyla paslaşarak rakip sahaya dahil olur. Topu Tsubasaya atınca Tsubasa topu almak için öne çıkar,ama araya Misugi girer. Misugi topu uzaklaştırsa bile İzawa topu kapar ve Urabenin aracılığıyla topu ileriye taşırlar. Top ilk Misakiye,sonra Takiye,sonra da Kisugiye ulaşır. Markajdan hızlıca kurtulan Tsubasa ona atılan topa röveşata ile bir vuruş yapar ve GOL! Skor 1-1! Beraberlik! Takım çalışması kaptan Tsubasanın son vuruşuyla golü bulmuştu!
Sonraki Musashi hücumunda Tsubasa Misugiyi engellemek isterken başarısız olmuştu. Neyse ki bir gol gelmemişti. Topun kontrolü Misakideydi ve Misaki Tsubasaya pas atar. Bu zaman Musashi defans oyuncuları öne çıkar. Evet,bu bir ofsayt tuzağıydı. Bundan sonra Tsubasayı bir kaç kez daha ofsayt tuzağına düşürmüştü Misugi. Nankatsunun dikkatinin dağılmasından istifade eden Misugi yeni bir hücum başlatmıştı. Hücumun son noktası olarak bir röveşata ile gol bulup ilk yarıyı noktalamıştı.
• • •
Geriye düşen Nankatsu soyunma odasında işler pekte yolunda değildi. Takım aslında moralini o kadar da bozmamıştı. Tabi, Aiko ilk defa farklı bir tavır sergilemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...