☘︎|3. sezon 7. bölüm|☘︎
☘︎~[Geceyarısı Güneşinin şövalyesiyle hesap vakti!]~☘︎
~☘︎~
Japonya son grup maçını da İtalya ile yaptıktan sonra A grubunun birinci olmuştu. İkinci sırada Uruguay takımıydı. B grubunda Karl Heinz Schneider Stefan Levine 5-3 skoruyla yenilmişti. Buna rağmen Almanya hala B grubunda birinciydi. Fakat Japonya İsveç takımıyla çeyrek finalde karşılaşacaktı. Bu maçta kaleyi SGGK koruyacaktı ve Levodan intikamını alacaktı...
Bu arada Japonya takımının peşini talihsizlikler bırakmamak için yemin etmiş gibiydiler... Önce Hyuganın annesi travma geçirmiş, sonra Genzo, Taro, Tsubasa ve Tachibanalar sakatlık yaşamıştılar... Şimdi de Matsuyamanın babası geçirdiği kaza sebebiyle hastanedeydi ve durumu kritikti. Haruka da Matsuyama kendisini iyi hissetsin diye onunla gitmişti ve bir an olsun onu yanlız bırakmıyordu.
Tüm takım İsveçin gücünü tartışırken Tsubasa Levinin açıklamasına kafayı takmıştı. Levin artık futboldan hoşlanmadığını ve turnuvayı kazanıp futbol kariyerini bitirmek istediğini söylemişti. Aiko da Levinin bu açıklamasına takılmış bir vaziyetteydi...
Karen kaza geçirdikten bir kaç ay sonra Levin Almanyaya gelmişti. Sevdiği kız komadayken futbola devam etmek Levin için çok zordu... Bir gün bir tesadüf sonucu Aiko ve Levin tanışmıştılar. Aiko Levinin derdini dinleyip ona elinden geldiğince destek olmuştu. Böylece ikili kısa sürede iyi arkadaş olmuştular...
Bir gün yine Levin kendini kötü hissettiği için Aikoyla konuşmak istemişti. Aikonun Levine karşı olan iyiniyeti ve onu mutlu etmek istemesi Levinin iyi hissetmesini az da olsa sağlıyordu...
"Levin,böyle bir şey sormak istemem ama... Eğer Karene bir şey olursa hayata devam edebilecek misin..?"
"Aiko... Karen ve futbol benim için dünyada önemli olan iki şeydir. Şu an Karen yanımda olamadığı için tek kanadım varmış gibi hissediyorum... Eğer ben Kareni kaybedersem futboldan da nefret ederim ve futbolu bırakırım. Ama futbol olmadan da..."
Aiko Levine sıkıca sarılmıştı. Aşk acısı çekmenin ve sevdiği kızı kaybetme korkusu geçirmenin insanı mahvettiğinin kanlı canlı özeti Levindi... Levin Karen artık yanında olmadığı için değişmeye başlamıştı... Etraftaki her şeye nefret beslemeye başlamıştı...
"Ai-san,sen Levin hakkında ne düşünüyorsun?"Aoinin sorusuyla Aiko düşüncelerinden sıyrılmıştı.
"Stefan Levin... Duygularını kaybetmiş bir rakip olarak kazanmak için her türlü yola baş vura bilir. Bu yüzden çok dikkatli olmamız lazım"dedi Aiko ciddi bir ifadeyle. Aiko Levine içten içe üzülse bile maçta ona bir saniye bile acımayacaktı. Levin gibi o da sahada duygusuz birine dönüşüyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...