°16°

308 21 66
                                    

°|2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°|2. sezon 5. bölüm|°

°~[İtalyanın savunma kralı!]~°

° ° °

Bu gün Dünya şampiyonasının açılış maçları yapılacaktı. İlk maç Japonya ve İtalya arasındaydı. Japonların İtalyanlara karşı almaları gereken intikamları vardı. O dedikleri lafları İtalyanlara yedirmezseler ayıp olurdu. Aiko ve Taro maça ikinci yarı girecektiler. Öncelikle maç için analiz yapıp sonra maça dahil olup skoru değiştirecektiler. Aiko İtalyanlara bu lafları yedirmeyi iple çekiyordu. Bu arada maç öncesi soyunma odasında kaptanlık görevi artık Tsubasaya verilmişti.

"Gerçekten benim buna layık olduğumu mu düşünüyorsunuz?"diye sordu Tsubasa.

"Elbette,ortak. Sen takıma sözünü sakin bir şekilde geçirebilen, takımın toparlanmasına yardım eden,varlığınla güven sağlayan biri olarak buna layıksın"dedi Aiko ve gülümsedi.

"Yaa... Maç öncesi duygusal konuşmana gerek yoktu,ortak... Ama biliyor musun,aynı şeyler senin için de geçerli"dedi Tsubasa ve o da gülümsedi.

"Olabilir,ama o band en çok sana yakışıyor,Tsu"dedi Aiko.

Mikami odadan çıkınca takım maç öncesi ufak bir konuşma yaptı. Aikonun bu umurunda bile değildi. O şu an aynada kendine memnuniyetsiz gözlerle bakıyordu. Açılış maçında saçının nasıl olacağına karar veremiyordu.

"Özel kız,aynaya daha fazla bakmaya devam edersen,ayna güzelliğinden kırılacak"dedi Genzo Aikoya bakarak. Bu cümle karşısında shipper tayfanın yüzünde bir sırıtış uyandı.

"Teşekkür ederim,Genzocum,o senin gözlerinin güzelliği"dedi ve kırmızı yanaklarıyla gülümsedi Aiko.

"Aikocum,saçın hoşuna gitmiyor sanırım"dedi Sora. Aikonun derdini anlaması uzun sürmemişti.

"Haruka,Sora,yardım eder misiniz?"diye sordu Aiko kibar bir şekilde. Sora ve Haruka Aikonun tatlı ricasını kırmayıp ona yardımcı oldular. Aikonun özenle ördüğü saçlarını açıp yana ayırdılar. Kahverengi saçın bir kısmını bir yandan Sora, diğer yandan Haruka örmeye başladı. Sondaysa örülen saç tutamlarını birleştirip ortadan ördü Sora. Haruka ve Sora Aikonun saçını örmekte usta oldukları için ikisi de örgüleri aynı şekilde yapabiliyordu.

"Böyle önemli bir maçta saçına mı bakacaklar,Aiko?"diye sordu Jito. Başkası olsa daha ağır bir cevap verirdi. Ama Aiko sakince cevap verdi.

"Bu açılış maçı olduğu için daha güzel görünmek istemem çok normal"dedi gülümseyen Aiko.

"Bir kız için saçın ne kadar önemli olduğunu anlayamazsınız"dedi Sora. Eh,bir Cindirella olarak haklıydı da.

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin