☘︎|3. sezon 6. bölüm|☘︎
☘︎~[Japon bombacı:Ryoma Hino]~☘︎
~☘︎~
Meksika maçından sonra Aoi izin alarak İde ve Akaiyle birlikte İtalya-Uruguay arasında gerçekleşen maçı izlemeye gitmişti. Fakat o maçı izlerken Gentile ve Ginonun ağır yenilgisini görmek onun tüm keyfini bozmuştu. Bu maçta Japon bombacı Ryoma Hino kendi tornado şutuyla Gentile ve Ginoyu sakatlamıştı. Bir tek bununla kalmayıp Lunanın da shadow şutu sayesinde maç 4-2 skoruyla sonuçlanmıştı.
Japonya takımı yarın Uruguayla maç yapacakları için takımı incelemeye başlamıştılar. Luna ve Hinonun şutları çok arıza çıkaracak türdendi. İşin ironik kısmı Hinoya tornado şut için fikri Japonyanın bilgi toplayıcısı İde vermişti,Lunaya shadow şut için fikri de Aiko vermişti...
"Hayatımda hiç bu kadar üst düzey enayilik görmemiştim!"dedi Soda alkışlayarak.
"İyilik yapmak ne zamandan beri enayilik oluyor?"dedi Aiko kısık yeşil gözlerle.
"Rakibine taktik vermek olmasın o"dedi Hyuga sırıtarak.
"Aiko neyin doğru,neyin yanlış olduğunun farkında. Üstüne gitmenize gerek yok,beyler"dedi Tsubasa ve olayı kapattı.
"Konuş,Tsum!"
~☘︎~
İtalyanın son maçında aldığı büyük yenilgiden sonra Gino sahile kafa dinlemeye gelmişti. Bu maçta gerçekten sahada kendini yok olmuş gibi hissediyordu. Biraz deniz havası almak ona iyi gelecekti. En azından Gino öyle düşünüyordu. Ama sahilde ondan başka birileri de vardı... Bu kızın saçları tıpkı geceyi hatırlatıyordu...
"Luna... Sen de mi burdasın?"
"Deniz havasının bana iyi geleceğini düşündüm..."
"Bir sorunun mu var?"
"Var... Sorun tektaraflı mı aşığım,yoksa aşkım karşılıklı mı bilmiyorum!"
"Bunu aşık olduğun kişiye sorman gerekmez mi..?"
"Güneş gibi günümü aydınlatan Ginom, beni seviyor musun?"
(Hız Queen)"Aya ışık veren hep Güneştir,Luna... Sen benim Ay'ımsın. Ben de seni seviyorum~"
Luna ayağa kalkarak Ginoya sıkıca sarılmıştı. Gino da Lunanın saçlarını okşayarak ona karşılık vermişti. İkisinin de yanakları haliyle kızarmıştı. Her ikisi de aşklarının tektaraflı olmadığını öğrenmiştiler. Hayranlıktan doğan aşkları sonunda gerçek olmuştu... Ay ve Güneş çifti nihayet birlikteydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...