•|1. sezon 5. bölüm|•
•~[Güçlü ve sert bir rakip!]~•
• • •
Nankatsu takımı nihayet Tokyoya varmıştı. Tokyoda daha farklı oyuncularla da karşılaşmıştılar. Mesela, çok uyumlu olan ikiz Tachibana kardeşleri görmüştüler. Kura çekimleri için geldikleri zaman Misaki eski dostu Matsuyama ile karşılaşmıştı. Birileri çoktan Matsuyamaya baka kalmıştı...
"Menajeriniz sevimli bir kızmış"dedi ve güldü Matsuyama. Harukanın çok sevimli olduğunu demeden edememişti.
"O senin sevimliliğin"dedi ve karşılık olarak güldü Haruka. İkisi de azıcık kızarmıştı. Bu durumu gören Shutetsu üçlüsü ve Takasugi Harukayı kendilerine doğru çekmiştiler. Wakabayashiden tam talimat vardı tabi.
Yayoi de gelmiş Tsubasayı Sahaların prensi Misugi ile tanıştırmıştı. Onlar tanışırken Yayoinin güzelliğine dalan İshizakinin arkasında koca bir çocuk belirmişti. Bu koca cüsseli çocuk Nakanishi, Wakabayashinin turnuvada oynayıp-oynamayacağını merak ediyordu.
"Güzel! Eğer Wakabayashi yoksa bu turnuvada en iyi kaleci-
Aman Tanrım! Hayatımda hiç bu kadar güzel ve tatlı bir varlık görmemiştim!"diyerek Aikoya yaklaştı Nakanishi. Kendisine tatlı denilmesinden nefret eden Aiko sakinliğini korumaya çalıştı."Tatlı kelimesinden nefret ederim"dedi Aiko sadece.
"Ama çok tatlısın!"dedi Nakanishi hayranmışca bakarak.
"Herneyse..."dedi ve göz devirdi Aiko. Sinirlerini bozmak istemiyordu güzel kız...
Birazdan içeriye Meiwa takımının dahil olmasıyla tüm rakipler tamamlanmıştı. Hepsi güçlü rakiplerdi... Böylesi çok daha iyiydi. Rakip ne kadar güçlü olursa maç o kadar eğlenceli olurdu!
Kura çekilince büyük bir şok yaşanmıştı. İlk maç Nankatsu ve Meiwa takımları arasında olacaktı! Büyük maç şimdiden yaşanacaktı!...
"Sana verdiğim sözü tutacağım Wakabayashi!"
• • •
Büyük maç hakemin düdüğü ile başlar. Misaki topu Tsubasaya paslar ve Tsubasa ilerlemeye başlar. İlk karşısına çıkan kişi Hyuga olur. İkilinin çarpışması sonucu ortada kalan topa İzawa müdahale eder ve topu Takiye yollar. Çarpışma sonrası Hyuga ve Tsubasanın ayağı uyuşmuştu. Taki topu Kisugiye atmak isterken Sawada araya girer. Hızlıca ilerleyen Sawada Misaki ile karşılaşır. Misakinin bacak arasından topu geçireceğini sansa da Misaki buna izin vermez. Sahada hızlıca ilerleyen Misaki ve Aiko rakip sahaya dahil olurlar. Misaki defansı üstüne çekerek topu boşta kalan Tsubasaya yollar. Tsubasa yön değiştirir ve Kojiro ile yeni bir mücadeleye başlar. Harika bir aşırtma ile onu da geçer ve şut çeker. GOL! Skor 1-0!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...