|2. sezon 3. bölüm|°
°~[Japonyanın çöküşü...]~°
° ° °
Japonya genç takımı dünki büyük yenilgiden sonra bu gün yeni maçına çıkacaktı. Bu sefer Bremen,Japonya, İtalya takımlarının olduğu mini bir turnuvadaydılar. Matsuyama ve Hyuga tüm gece çalışmış,yorgun düşmüştüler. Öyle ki otobüste giderken uyuyordular. Stata vardıklarında bir sürü kız gören Japonlar sevinseler de,bu kızlar Bremen takımının 2 oyuncusunu görmeye gelmişti.
"Diğer oyuncuları karşılamaya geldiler"dedi Wakabayashi Japon takımına yaklaşırken.
"Bremen genç takımı... Kaptanları Franz Schester ve forvetleri Margus... İkisi de Almanya takımında oynuyor... Ve pisliğin tekidirler..."dedi Aiko göz devirerek.
"Oldukça popüler görünüyorlar"dedi İshizaki.
"Hem popülerler,hem de güçlüler. Kolayca yenilmeyecek seviyedeler"dedi Wakabayashi.
"Umarım onları yenebiliriz!"dedi Haruka güleryüzle.
Bremen koçu Mikamiyi selamladığı an Schester Tsubasayı 10 numaralı forması yüzünden kaptan sanıp onunka el sıkışmak istemişti. Son anda Mikami takım kaptanının Matsuyama olduğunu söyleyip Schesteri aydınlatmıştı. Anlamadığı bir histen dolayı Tsubasayı kaptan sanmıştı. Aiko Japon takımıyla birlikte stadyuma dahil olacağı an onu gören Margus güzel kızın yanına gelip sinirlerini bozmuştu.
"Sophie,asi bebeğim,beni izlemeye mi geldin~"dedi Margus alaycı bir şekilde. Aiko bu cümleyi dikkate almadı ve göz devirerek oğlanın yanından düz geçti.
"Bu herife sövsem küfürlere yazık..!"
Bremen takımı ile olan maçtan önce koç Mikami ilk 11 listesini açıklıyordu. Açıkladıktan sonra artık Aiko ve Genzonun da Japonya takımında yer alacağını söylemişti. Aiko sakatlığı nedeniyle bu maçta oynamayacaktı. Zaten her ikisinin de sadece ülkelerini temsil eden resmi maçlarda oynama hakkı vardı.
"Koç Mikami, Tsubasa bu gün de mi yedekler arasında kalacak? Bu çok saçma. Sırf turnuva öncesi antremanlara katılmadığı için mi tüm bunlar?"diye sordu Wakabayashi.
"Çocuk sakatlığı kötü olduğu için katılmadı o kampa. Bu çocuk kendi-kendine sakatlığını kötüleştirmedi herhalde! O çok gerekli kampa katılanların da ne kadar 'iyi' oynadığını görüyoruz... Herneyse canım... Sizin zaten onun yardımına ihtiyacınız yoktu"dedi Aiko sakin bir şekilde. Sonda dediği cümle bazı arkadaşlara fena batmıştı...
Ağır konuşmuşum... Ama iyi yapmışım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...