°|2. sezon 4. bölüm|°
°~[Altın üçlünün yeniden doğuşu]~°
°~Kendimden özür dilerim... Güçlü olmak uğruna, güçsüzlüğü yaşamayı unuttuğum için. Değişmeyecek insanları değiştirmeye çalışıp kendimi yorduğum için. Bittiğini kabullenemediğim şeyleri tekrar başlatmaya çalıştığım için. Kötü olan insanları, inatla iyi sanmaya devam ettiğim için; özür dilerim. Hem de çok. Gerçekten aptalım...~°
° ° °
Tsubasa Japon takımına katıldıktan sonraki gün Bayern Munich takımı ile maç yapıldı. Bu maçta da yine üstün yeteneğini konuşturan Oozora Tsubasa takımının 3-0 skoruyla kazanmasına sebep oldu. Futbol Dehası tam da formundaydı!
Artık yarın Japon takımı Parise doğru yolculuğa çıkacaktı. Daha Almanyada oldukları için Aiko 'mecburi' olarak evine gidiyordu. Yarınki yolculuk için bavulunu hazırlayan Aikoya küçük Mizu ve Maya izin vermiyordular. İkisi de Megumi ablalarından sonra Aiko ablalarından da ayrılmayı hiç istemiyordular.
"3 hafta sensiz mi olacağız yani?"diye sordu Mizu ablasına hüzünle bakarak.
"Sen de bizi bırakacaksın!"dedi Maya dolmuş gözleriyle. Aiko ağlamaya hazırlanan kardeşlerine sıkıca sarıldı ve her ikisinin sarı saçlarını okşadı.
"Muz kafalarım, lütfen böyle yapmayın. Ben sadece 3 haftalığına gidiyorum! Hem benim gitme sebebim ülkemizi bu turnuvada şampiyon yapmak!"dedi Aiko ve gülümsedi.
"Abla, Japonyayı harika temsil et! Şampiyon olmadan dönme!"dedi Maya coşkulu bir şekilde.
"Tabiki de o kazanacak! O Genç İmparatoriçe!"dedi Mizu eminlikle.
"Ben değil, takımım kazanacak! Futbol 11 kişinin emeği ile kazanılır, yani takım oyunuyla!"dedi Aiko gülümseyerek.
"Ben de büyüdüğümde senin gibi futbolcu olacağım,ablacım!"dedi Mizu ve Aiko ona güven dolu bir gülümseme sundu.
"Ablan o yolda sana her zaman destek olacak,muz kafam"dedi Aiko Mizuya bakarak.
Minato kardeşler tatlı sohbet sonrası yemek için aşağı indiler. Sessiz bir yemeğin ortasında Aikonun anneannesi Emilia söze başladı. 'Sevgili' torununun canını sıkmazsa olmazdı!
"Ee Sophia,turnuvada Almanyayı mı temsil edeceksin?"diye sordu Aikoya bakarak Emilia.
"Hayır, Japonyayı temsil edip şampiyonluğa taşıyacağız"dedi Aiko sakin bir ses tonuyla.
"Çok yazık... Berbat bir seçim olmuş... Almanya gibi futbolda üstün başarılı bir ülke varken zayıf bir ülkeyi tercih etmen senden beklenilecek bir aptallıktı"dedi Emilia.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfic~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...