•|1. sezon 3. bölüm|•
•~[İkinci ortağım ve ilk zafer!]~•
• • •
Harika bir beraberlik golünün ardından her iki takım dinlenmeye başlamıştı. Birazdan 5 dakikalık uzatmalar başlayacaktı. Roberto Nankatsu oyuncularını üstün başarılarından dolayı tebrik etmeyi unutmamıştı. Fakat Nankatsuda ufak bir terslik vardı... İshizaki "kuş kafesi" taktiğini bozmaktan ötrü ayağını feci bir şekilde sakatlamıştı. Bu şekilde oynaması mümkün değildi,ama takımda yedek oyuncu da yoktu.
"İshizaki, iyi misin?"arkadaşında bir şeylerin yolunda olmadığını farkeden Aiko sordu.
"Tabi iyiyim!"diyerek geçiştirmek isteyen İshizaki başarısız olmuştu.
"Beni salak yerine koyma,Ryo İshizaki. Ayağını kötü bir şekilde sakatladığını biliyorum"dedi Aiko ciddi bir ifadeyle.
"Ne!? Hayır! Ne yapacağız!!? Başka oyuncumuz yok ki!"diye telaşlanmıştı Masaru. Haklıydı,takımda yedek yoksa maça kim girecekti?...
"Ben oynaya bilirim! Bir şeyim yok! Abartıyorsunuz!"dedi İshizaki ve ayağını hareket ettirdi. Fakat ayağının ağrısından yere kapaklanmıştı.
"Kendini yorma,İshizaki. Ayağın kötü durumda"dedi ve arkadaşının kalkmasına yardımcı oldu Tsubasa.
"Haklılar,bu halde oynayamazsın"dedi ve gülümsedi bilinmeyen tatlı çocuk.
Tatlı çocukla ilk karşılaşmamız..."Bu çocuk çok sevimli birine benziyor!"
İsmini söylemeyen bu tatlı çocuk İshizakinin ayağına bakmıştı ve ayağının burkulduğunu,bunun en az 3 aya geçeceğini söyledi. Bu durum Nankatsu için felaketti.
Nankatsu takımına katılmak için yeni oyuncu seçilirken Urabe ve Kishida mücadele ediyordular. İkisi de bir-birlerini geçemiyordu. Tatlı çocuksa onları bir çırpıda geçivermişti.
"Sakatlanan oyuncunun yedeği olarak ben oynayacağım"dedi tatlı çocuk.
"Sen de kimsin!?"dedi Urabe.
"Senden topu kolayca alabiliriz!"dedi Kishida. Fakat bu denemeleri başarısız olmuştu.
"Yenilginizi kabul edin beyler"dedi Aiko sakin bir ses tonuyla.
"Takıma hoşgeldin!"dedi Tsubasa tatlı çocuğa bakarak. Onun yeteneğinden büyülendiği kesindi.
"Ee tatlı çocuk ismin ne?"diye sordu Aiko.
"Ben Taro Misaki"dedi ve gülümsedi Misaki.
"Pekala, hadi bu maçı kazanalım Misaki,Aiko!"dedi Tsubasa çoşkulu bir şekilde. Altın üçlü sonunda tamamlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...