°|2. sezon 6. bölüm|°
°~[Dahi çocuk mu?]~°
° ° °
Aşk kuşları romantik anlarını yaşadıktan sonra otele geri dönmüştüler. Misugi Aiko ve Genzonun yaptığı alış-verişi kontrol ederken Matsuyama yanına gelmişti. Genç kuzeyli arkadaşına Harukayla neler yaşadığından bahsediyordu. Misugi çaresizce onu dinlerken Matsuyamanın sonda dedikleri onun da ilgisini çekmişti. Matsuyamadan böyle laflar beklemiyordu.
"Aiko, Wakabayashi neden iki tane aldınız hepsinden?"diye sordu Misugi odaya dahil olan ikiliyi gördüğünde.
"Hangisi daha iyi karar veremedik"dedi Aiko omuz silkerek.
"Keşke biz gitseydik. Kesin doğru almadınız. Siz pahalıya kaçmışsınızdır"dedi Sora Harukayla odaya dahil olarak. Haruka olumlu anlamda kafasını salladı. İkisi de bu konuda kesinlikle Aikodan iyiydiler.
"Sora hanım, öyleyse randevularınızı sonraya saklayıp ilk bununla ilgilenseydiniz"dedi Genzo alaycı bir tavırla.
"Çok pahalı çıkmadı Soracım"dedi Aiko aynı umursamazlıkla. Aiko bunu derken Misugiden ne kadar para verildiğini öğrenen Soda,Jito ve İshizaki o paraya ne yapılır kavgası yapıyordular.
"Gazoz dükanı açabiliriz"
"Kasap dükanı daha iyi"
"Deterjan dükanı daha daha iyi"
"Bu performansı sahada da bekliyorum sizden"dedi Matsuyama arkadaşlarına bakarak.
Gökte aradığı kişiyi yerde bulan Genzo yavaşca Matsuyamaya yaklaştı ve onun kolundan çekerek diğer odaya götürdü. Odaya girdiklerinde Misaki ve Tsubasa sohbet ediyordular. Matsuyama yardım istese de, Genzo çoktan onu çekiştirerek kimsenin olmadığı bir odaya sokmuştu. Matsuyama artık son dualarını ediyordu.
"Biriniz çıkarın şunları o odadan!"dedi çaresizce Haruka.
"Vah! Vah! En iyi defansif ortasaha oyuncumuz sakatlanacak!"dedi Sora ve güldü.
"Şakanın sırası değil! A-Aiko sen abimi durdura bilirsin! O seni kıramaz!"dedi Haruka Aikoya bakarak.
"Kayınço-damat ilişkisine karışamam, Harukacım. Korkma,Genzo Matsuya bir şey yapmaz. Sadece hangi mağazalara gittiğinizi öğrenip ordaki kamera kayıtlarına bakacaktır"dedi Aiko rahatlıkla.
"Wakabayashi o kadar psikopat mıydı?"dedi Tsubasa masumca.
"Konu kız kardeş olduğunda herkes çok korumacı..."dedi Misaki iç çekerek. Aklına Pierrenin Rosalieye olan tavrı gelmişti hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...