•|1. sezon 10. bölüm|•
•~[Gerçek savaş başladı!]~•
• • •
Nihayet herkesin beklediği o büyük gün gelmişti! Ulusal turnuvanın galibi bu maçta belli olacaktı! Seyirciler sonucu heyecanla bekliyordular! Şampiyon Nankatsu mu olacaktı yoksa Meiwa mı? Bunu hep birlikte göreceğiz...
Maçın başlama düdüğü çalınca Sawada topu Hyugaya gönderir. Taki ve Kisugi Sawadayı hemen markaj altına alırlar. Hyugaysa Tsubasanın gözünü korkutmak amacıyla topu Tsubasanın karnına doğru sertçe atar. Tsubasa yine acıyla yere kapaklanır. Fakat Tsubasa başarıya olan hırsı sayesinde ayağa kalkar ve topuğuyla topu Misakiye yollar. Hyuga topu Misakiden almak istese de başarısız olur. Tsubasa topun kontrolünü kendi ele geçirir ve adeta bir ok gibi rakip sahaya dahil olur. Hemen bir şut denemesi yapar! Ama "gizemli" kaleci zorlanmadan şutu tutar!
"Kaleci gerçekten iyiymiş... Herneyse... O zaman biz de daha iyi oluruz!"
Maçın kontrolünü elinde tutan Nankatsudan Meiwa savunması topu sertçe alır ve Sawadayla Hyuga yeni bir hücum başlatır. Sawada hücumun son noktası olarak topu Hyugaya gönderir. Hyuga ona gönderilen topa vurar, fakat Wakabayashi de harika bir zamanlamayla topu tutuyordu. Wakabayashi karşısında Hyuga yere serilmişti. Wakabayashi hız kesmeden topu ilerdeki Aikoya atmıştı. Aiko ufak bir çalım şov yaptıktan sonra topu Misakiye göndermişti. Misaki,Aiko ve Tsubasa altın üçlü olarak Meiwa yarısahasına dahil olmuştu. Öncelikle Tsubasa topa vuruyormuş gibi yapıp topu Misakiye yollar,bu durum Wakashimazuyu şaşırtmıştı. Misakinin çektiği şutu son anda ayağıyla çıkarmıştı kaleci. Köşeye giden topu Taki durdurarak Aikoya atmıştı. Bu sefer Aiko şansını denemişti,ama kale direğinden destek alan kaleci bu şutu da çıkarmıştı!
"E adamların kalecisi tarzan çıktı diye biz ne yapalım yani?"
Topu kontrol etmek uğrunda giden mücadelede Sawada kazanmış topu Hyugaya yollamıştı. Hyuga yine ceza sahası dışından sert bir şut çekmişti. Wakabayashi bunu rahatlıkla kurtarmıştı. Hyugaysa ısrarla topu ceza sahası dışından kaleye sokmaya çalışıyordu. Böylece herkese Tsubasadan daha iyi olduğunu göstereceğini sanıyordu... Wakabayashinin attığı hava topunu İzawa Aikonun önüne indirir. Altın üçlü yeniden hücuma başlar. Bu sefer Tsubasa topu havalandırır ve bir röveşata dener,bu gol olmayınca ikinciyi dener. Fakat Hyuga ona engel olur. Yere düşen Tsubasa hemen doğrulur ve topa vurar. Gördüğü tek şey toptu,öyle ki yanında onunla topa aynı anda vuran Misakiyi görmemişti. Bu ikiz şut karşısında şaşkına çevrilen Wakashimazu kılını kıpırdatamaz ve GOL! Skor 1-0! Nankatsu önde!
"Ev-vet! İşte tarzanın sarmaşığını ilk fırsatta kestik!"
Gol sevinci yaşayan Aiko koşarak ortaklarına sarılmıştı. İkisinin de saçlarını karıştırmış,bu harika gol için tebrik etmişti. Gerçi her ikisi de o şut yüzünden hala şaşkındılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...