°20°

258 20 61
                                    

°|2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°|2. sezon 9. bölüm|°

°~["Futbol sanat değil savaştır!"]~°

°~Sahada birine acırsan kendin acınası duruma düşersin

° ° °

Japonya genç takımı son hız antremanlara devam ediyordular. Artık ilerde yarı final maçı vardı ve bu hiçte kolay bir maç olmayacaktı... Aiko bu antremanda kuzeni için özel olarak hazırladığı çalımı mükemmelleştirmişti. Öyle ki Tsubasayı bile bu çalımla geçmeyi başarmıştı. Antreman sonrası GenKo yine flörtöz takılırken onlara laf atılınca artık sevgili olduklarını tüm takım öğrenip tebrik etmişti.

"Yaşasın! Sonunda yeğenlerimin yeşil gözlü olacağının garantisini aldım! Harika!"dedi Haruka bağırarak.
10-15 yıl sonrasını da şimdi düşünmezsin be Haruka...

"Haruka! Kendine gel!"dedi Aiko kızarmış yanaklarıyla.

"Kötü bir şey mi dedim? Sadece gelecekteki yeğenlerimin yeşil gözlü olacağını söyled-"daha lafı bitmemişti Harukanın.

"Kendine ait olmayan konulardan bahsetme,Haruka"dedi Genzo ciddi bir ifadeyle.

"Ne dedim ki ben şimdi!?"dedi ve ağlamaya başladı Haruka. Hikaru fırsattan istifade Harukaya sarıldı ve onu sakinleştirdi. Genzo Hikaruya doğru gidecekken Aiko kolundan tutup onu durdurmuştu.

"Küçücük kızı ağlatıp sonra abiyim diyorsun!"dedi Hikaru sinirle. Genzo bu sefer Aikonun elini kolundan yavaşca çekti ve Hikaruya yaklaştı.

"Kardeşimle olan ilişkime yorum yapamazsın kartal veledi"dedi sinirle Wakabayashi.

"Abi! Hikaru-kun! Kavga etmeyin!"dedi Haruka çaresizce aralarına girerek. İkisi kavga ederse arada kalacaktı...

"Wakabayashi çiğ-çiğ yer bizin Matsuyu"dedi İshizaki çekirdeğini çıtlayarak.

"Bak bu çekirdek gibi çıtlar,yeminle"dedi Jito çekirdekten alarak.

"Matsu kardeşimizin ruhuna bir El Fatiha"dedi Soda gülerek.

"Çekirdek çıtlarken insan bir teklif eder,hainler!"dedi Sora yanındaki çocuklara gözleri kısıp bakarak. İshizaki Sorayı duyunca elindeki çekirdek kabını Soraya uzattı ve Sora hiçbir şey yaşanmamış gibi gülümsedi.

"Wakabayashi,penaltı çalışalım mı?"diye sordu Taro masumca Wakabayashiye yaklaşarak.

"Hadi! Hadi! Golden trio vs SGGK yapalım!"dedi Tsubasa Genzoyu çekiştirerek. Genzo bir şey demeden kaleye geçti ama Matsuyamaya 'sen daha dur' bakışı attı.

"Kavga çıkmıştı mis gibi..."dedi Nitta oflayarak.

"Şu üçü olmasa Waka Waka yemişti Matsucuğu"dedi Takasugi söylenerek.

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin