°|2. sezon 7. bölüm|°
°~[Lunapark eğlencesi(faciası)]~°
° ° °
Arjantin maçından zaferle ayrılan Japonya genç takımı mutlu bir şekilde otele geri dönmüştüler. Soranın dahiyane bir fikri vardı. Bu fikir için Haruka koç Mikamiden izin almıştı. Mikami de çocuklar zaten çok emek verdikleri ve bu onlar için ödül gibi olacağı için kızları kırmamıştı.
"Bu dahiyane fikir kesin Soranın aklına gelmiştir..."dedi Aiko iç çekerek.
"Çok eğlenceli olacak!"dedi Haruka ellerini bir-birine çırparak.
"Başka bir yere gitsek?"dedi Aiko,ama Haruka ağlamaya başlayınca bu dediğinden vazgeçti.
"Orayı yıkıp geleceğiz!"dedi Tachibana kardeşler emin bir şekilde.
"Siz daha yeni kafanızı direğe çarpmadınız mı? Rahat dursanıza"dedi Jito çaresizce.
"Bir manyaklık yapmak yok, Misugi ve Tsubasa takım size emanet!"dedi ve kendi odasına gitti koç Mikami. Yaptığı şeyin bir hata olduğunu bilmiyordu...
° ° °
Lunaparka gelen Japonların hepsi bir yere dağılmıştılar. Hyuga gidip kendine kola almış bir kenara çekilip gezmeye başlamıştı. Başından beri bu fikir ona da aptalca geliyordu. Shutetsu üçlüsü Jito ve Tachibanalarla çarpışan arabalarda yarışıyordular. Tachibanaların beyinleri ikinci bir hasar daha alıyordu. Sora kendine bir kutu patlamış mısır ve pamuk şeker alıp Sawada ve Nittayla atlı karıncaya binmişti. Misugi bir köşeye çekilip telefonda Yayoiyle konuşuyordu,evet lunaparkta olmaları umrunda bile değildi.
"Benim için önemli olan seninle konuşmak,prensesim"
"Jun,çok tatlı olduğunu söylemiş miydim?"
"Misugi!"diye bir ses duyuldu birden. Misugi kendisine doğru gelen Matsuyamayı gördüğü an telefonu kapatmak zorunda kaldı. Matsuyama Misugiden taktik almaya gelmişti. Bu gün nihayet Harukaya çıkma teklifi yapacaktı!
"Ona nasıl aşık olduğunu anlat ve sevdiğini söyle"dedi rahatlıkla Misugi.
"Demesi kolay tabi! Onu kızarmadan söylemem,lazım!"dedi Matsuyama söylenerek.
"Sen kızarmasan bile Wakabayashi senin yüzünde kızarıklık yaratacak"dedi ikilinin yanına gelen Hyuga.
"Ben cesur biriyim ve ondan korkmuyorum!"dedi Matsuyama. Misugi arkadaşının aptal olduğunu düşünüyordu... Haksız da değildi. Matsuyama tam anlamıyla şapşal bir aşıktı...
° ° °
"BİZSİZ EĞLENİYORSUNUZ DEMEK!"diyerek kendi arabalarıyla arkadaşlarının arabasına çarptı Takasugi ve Sano. Biraz sert çarpmış olacaklar ki Tachibanalar yere düşerek yine kafalarına hasar almıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...