~24~

189 19 29
                                    

☘︎|3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☘︎|3. sezon 2. bölüm|☘︎

☘︎~[Anka kuşu küllerinden doğdu!]~☘︎

~☘︎~

Japonya takımı Arabistanla olan maçı da kazanmıştı. İlk turu as oyuncular olmadan geçen Japonya takımı başta epeyce zorlanmıştı. Fakat artık takım tamamlanmıştı... Sadece bir savaşçı eksikti... O da yakında geri dönecekti..!

"Aikodan haber yok değil mi?"diye sordu Tsubasa yanındaki Genzoya. Genzodan ses çıkmadı.

"Ai-chanla küs müsünüz?"diye sordu Taro masumca. Genzo olumlu anlamda kafasını salladı...

"Değişen tavırları yüzünden kavga etmedik aslında... Ben onu her haliyle sevmeye hazırım... Ama bana bir yabancı gibi davranması benim de kalbimi kırdı... Ben de onun kalbini kırdım galiba..."dedi Genzo iç çekerek. Tsubasa elini arkadaşının omzuna atarak ona moral vermeye başladı.

"Her şey geçicidir, Wakabayashi... Herkesin hayatında bir sınavı vardır. Sadece biraz sabretmek lazım."dedi Jun gülümseyerek.

"Kayınçocum,sen mi özür dileyeceksin Aikodan?"diye sordu Matsuyama çekinerek. Wakabayashi ona ters bir bakış attıktan sonra sesini sonsuza dek kesti Matsucuk...

"Aşk insanları değiştiriyormuş..."dedi Kojiro da iç çekerek.

"Ne o? Sen de mi aşık oldun,Hyuga?"diye sırıtarak sordu Wakabayashi. Az önce dertlenen Genzo şimdi Hyugaya sataşmaya başlamıştı.

"Takeshiden duyduğunuz her şeye inanmayın. Şu an benim hayatımda daha büyük sorunlarım var..."dedi Kojiro iç çekerek. Yine aklına annesi gelmişti hırçın kaplanın. Annesi yoğun iş temposu yüzünden baygın düşüp kafasını yanındaki sıraya çarpmıştı. Kafasına travma aldığı düşünüldüğü için hastaneye kaldırılmıştı zavallı kadın...

"Endişelenme,Hyuga. Annen elbette iyi olacak! Umudunu kesme!"dedi Tsubasa her zamanki güven dolu gülümsemesiyle. Hyuga Tsubasanın bu polyanna tavırlarına sırıtmadan edemememişti.

~☘︎~

Aiko artık Japonyaya dönmüştü ve taksiyle maçın olduğu yere gidiyordu. Taksi şöförünün açtığı radiodan spikerin sesi duyuluyordu. Aikonun duyduğuna göre maça giren Sho Shunko maçın akışını tamamen değiştirerek skoru eşitlemişti ve hatta Genzoya ceza sahası dışından bile gol atmıştı! Bunları duyan Aiko sinirlenmişti. Sho Shunkoyla karşılaşmak için can atıyordu...

Sahaya vardığında hızlıca soyunma odasına gidip üzerini giyinmişti. Üzerini giyinir giyinmez takımının yanına doğru koştu. Spikerin sesinden duyduğuna göre Genzo bu sefer ceza sahası dışından gol yememek adına elini yine feci bir şekilde sakatlamıştı. Japonya artık zor durumdaydı ve skordaki eşitlik bozulmuyordu...

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin