☘︎|3. sezon 1. bölüm|☘︎
☘︎~[Aşk acısının eseri...]~☘︎
~☘︎~
Aiko Lunayla birlikte Uruguaya geleli artık neredeyse 3 ay olmuştu. Bryan Cruyyfordun takımına karşı olan maçında Aiko sahayı terkederek maçtan kaçmış gibi olmuştu... Psikolojik olarak çöken Aiko başka bir ülkeye gittikten sonra kendine anca gele bilmişti. Her şey üst-üste gelmişti gerçekten... Ve artık Aiko hayattan bıkmış gibiydi...
Yine her zamanki gibi sabahtan akşama kadar denizde şut ve çalım çalışması yapıyordu güzel kız. Her zaman geliştirmek için can attığı ölümcül şutun üzerinde 1 aydır denemeler yapıyordu. Eğer bu şut denizin dalgalarını yarıp geçerse şut mükemmel olacaktı!
"Sophie, Genzo enişteciğimle aranız nasıl?"diye sordu Luna elindeki kahve bardağıyla koltuğa otururken. Aiko onun sorusuna cevap bile veremedi. Arkadaşından ses çıkmadığını görünce Luna konuyu değiştirecekken Aikonun ağladığını görmüştü...
"Bir erkek için ağlama,bebeğim! Senin güçlü duruşunu bozuyor"dedi Luna arkadaşına sarılırken.
"Luna... Bana dediklerini hala unutamıyorum... Sanki o gün taş kalbim kırıldıktan sonra ona olan aşkım kaçıp gitti... Onu hala sevip sevmediğimi bilmiyorum..! Ve bu benim canımı daha çok yakıyor!"Aikonun gözyaşları hala akmaya devam ediyordu...
O gün belki de Aiko için hayatının en ikinci zor günüydü... Aikonun anneannesi Emilia öleli 1 ay olmuştu. Maria annesinin ölümünden sonra çok kötü bir haldeydi. Sadece o değil,Emilianın torunları da Aiko hariç çok mutsuzdular...
Anneannesinin ölümü Aikonun hiç umrunda bile değildi. Bu umursamazlığı yüzünden kardeşleri ve ablasıyla da kavga etmişti. Hatta Karlla bile kavga etmişti... Annesi Aikoya bu ölümün de suçlusu oymuş gibi davranmaya başlamıştı... Bir noktadan sonra Aiko da bunalmaya başlıyordu... Bunlar bir yana Haruka,Sora ve Lunayla bile son zamanlardaki tavırları yüzünden kavga etmişti. Tüm kavgaların ortak yönüyse Aikonun ağzını açıp hiçbirine cevap vermemesiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎
Fanfiction~Okulunun en zeki öğrencisi olan Aikoya verilen o soruyla başlamıştı her şey. Yeni bir arkadaş kazanması onun yeni bir maceraya başlamasına sebep olmuştu... Aiko asla umudunu kaybetmeyen hayalperest bir kızdı. En büyük hayali Japonyayı dünya şampiy...