°21°

196 19 56
                                    

°|2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°|2. sezon 10. bölüm|°

°~[Paintball oynayalım!]~°

° ° °

Yarı final maçını kazanan Japonya genç takımı final maçına çıkmaya hak kazanmıştı. Artık son aşamaya geldikleri için Japonya genç takımı çok sıkı bir şekilde antremanlara devam ediyordular. Sora son maçta takım arkadaşları çok gerildiği için kafalarını dağıtmaları gerektiğini düşünüyordu. Bu yüzden koç Mikamiden izin alarak takım olarak paintball oynamaya gitmiştiler.

Not:ben biraz oyunun ayarlarıyla oynamış olabilirim,çok takılmayın. Zaten mantık aramayın bulamazsınız(;

"Heriflere bak! Nankatsu ilk 11 kurmuşlar takımda resmen"dedi Jito mavi takıma bakarak.

"İzawa sen ayağını sakatlamadın mı? Nasıl oynayacaksın?"diye sordu Takeshi.

"Oyunu duyduğunda kendine geldi"dedi Kisugi.

"Lütfen dikkatli olalım ve bir sakatlık çıkarmayalım!"dedi Misugi telaşlı bir şekilde.

"Çakal avına başlamayacak mıyız?"dedi Genzo göz devirerek.

"İyi bir oyun olsun! İyi olan kazansın"dedi Tsubasa çoşkulu bir şekilde.
(Ya da Tsubasası olan kazansın(; )

Takımlar:

1Kojiro
2Matsuyama
3Sora
4Haruka
5Jito
6Soda
7Misugi
8Sano
9Takeshi
10Nitta

1Tsubasa
2Misaki
3İshizaki
4Aiko
5Genzo
6Takasugi
7Kisugi
8İzawa
9Morisaki
10 Taki

Oyun başladığında mavi ve kırmızı takım oyuncuları her tarafa yayılmıştı. Her iki takım 10 kişiden oluşmaktaydı. Tachibana kardeşler, Sorimachi ve Wakashimazu oynamıyordular. Tachibanalar ve Ken sakattı,Sorimachi de Keni yanlız bırakmamıştı. Aiko her zamanki gibi rahatlığını bozmadan kendine ufak bir yer bulup oraya saklanmıştı. Ordan herkesi rahatlıkla gözlemleye biliyordu. İlk gördüğü kişi olan Genzonun etrafı Soda,Sano ve Nitta tarafından sarılmıştı.

"Antremanlarda atılan lafların intikamını alacağız!"dedi Soda.

"Düştün elimize Waka Waka!"dedi Nitta.

"Bence siz benim elime düştünüz!"diyerek üç çocuğa bir mermi attı Aiko.

"Sen harikasın,özel kız!"dedi Genzo ve Aiko duyduğuyla sırıtmadan edemedi.

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin