•7•

199 22 46
                                    

•|1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•|1. sezon 7. bölüm|•

•~[Dev kalecinin çöküşü!]~•

°~Eğer birine tüm kalbinle bağlıysan o sana dünyanın en mükemmel insanı gibi gelir. Hiçbir kusurunu dikkate almaz ve ona hep güzel gözlerle bakarsın... Kimse senin için o kadar iyi olamaz... Bu bir çeşit takıntı mı ya da hayranlık mı bilmiyorum... Ama özel hissettiriyor...

O da benim için öyleydi... Ve hala öyle...

• • •

Bu gün Nankatsu takımı finallerdeki ilk maçını yapacaktı. Alınlarının hakkıyla buraya gelen Nankatsu takımı aynı şekilde turnuvayı kazanmayı hedefliyordu. Finallerin maçı Nankatsu ve Naniwa takımları arasında geçecekti. Her iki takım da galibiyeti hedefliyordu.

Maç boyunca Nankatsu takımı Dev kaleciye tek bir gol bile atamamıştı. Bu kaleciyi aşmak gerçekten çok zordu. Diğer bir zor kısımsa Nankatsunun 1-0 geride olmasıydı. Diğer bir gol fırsatıysa Misaki tarafından durdurulmuştu. Bu sefer köşeye doğru şut çeken Misaki de gol bulamamıştı. Bu Dev kaleci gerçekten iyi iş çıkarıyordu.

"Hiçbir kaleci Wakabayashiden iyi olamaz!"dedi Tsubasa.

"Kimse onun kadar harika değil!"diye ilave etti Aiko. Her ikisi de bu sefer gol atacaklarına emindiler.

Yeni bir hücum Naniwa takımından gelir. Kaleci Nakanishi kendi kalesinden takımına taktikler yağdırıyordu. Naniwa takımınım paslaşmalarını Aiko kendi rüzgarıyla durdurmuştu. Rüzgarlı kraliçe sahada hızlıca ilerlemeye başlar. Sağ ve sol taraftan gelen Misaki ve Tsubasa da ona destek oluyordular. Aiko daha ceza sahasına girmemişken bir şut denemesinde bulunur. Hızlı ve güçlü şutu son anda diğer tarafa doğru gider ve şaşırmış Dev kaleci golü yer! Skor 1-1!

"Muhteşem! Nakanishinin efsanesine Aiko son verdi!"

"Hiçbir kaleci Wakabayashi kadar harika değildir, Nakanishi. Umarım artık bunu görmüşsündür"dedi ve gülümsedi Aiko. Harika kalecinin sadece bir kişi olduğunu arkadaşa hatırlatmıştı.

Mikami ve Wakabayashi de bu maçı televizyondan izliyordular ve bu ana şahit olmuştular...

"Aiko bilerek topu ceza sahası dışından attı,Genzo. Hatırlarsan,okullar arası maçta bile hiçbiri sana ceza sahası dışından gol atamamıştı. Aiko bunu yaparak Nakanishiye kimin daha iyi olduğunu göstermek istedi"dedi Mikami. Aikonun bu harika hareketi Genzoyu etkilemişti ve bu Genzonun hoşuna gitmişti.

Diğer Nankatsu hücumunu Tsubasa başlatır. Sahada biraz ilerleyen Tsubasa savunma oyuncularını geçmek için İzawa ile bir verkaç yapar. Sonra İzawa topu ona gönderince güçlü bir şut çeker ve GOL! Skor 1-2! Nankatsu önde, Nakanishi yerlerde!

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin