•4•

250 25 73
                                    

•|1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|1. sezon 4. bölüm|

•~[Ulusal turnuvaya!]~•

• • •

Yıldızlar takımının seçmeleri çoktan başlamıştı. Seçim için 2 takım ayrılmıştı. Fakat seçmeler gizemli bir çocuk tarafından yarıda kesilmişti. Bu gizemli çocuk topu bir çırpıda Kisugiden almış,tüm Shutetsu oyuncularını sertçe geçmiş, Wakabayashiye şut çekmişti. Wakabayashi kıpırdayamamıştı bile... Gizemli çocuk Wakabayashinin bu haline gülüp dalga geçmişti. Tam gidecekken Misakiyi görmüş ona bu sene şampiyonun "Meiwa" takımının olacağını söylemişti. Tabi gitmeden önce gözü Aikoya sataşmıştı.

"Bir kızı da mı takımınızda oynatıyorsunuz? Aptallar... Siz baştan yenilmişsiniz zaten!"gülerek söyledi Hyuga.

"Kimsenin kimseyi yargılamaya hakkı yoktur"dedi Aiko ciddi ve sakin bir ifadeyle. En kibar haliyle cevap vermişti karşısındaki kaba çocuğa.

"Tch! Neden yargılamayayım ki? Bir kız futboldan ne anlar ki?!"dedi Hyuga ciddi bir şekilde.

"Ulusal turnuvada görürsün ne anladığımı,Kojiro Hyuga!"dedi Aiko ve gülümsedi. Karşısındaki kızın gülümsemesiyle sinir olan Hyuga seçim alanını terketti.
Hırçın kaplanla ilk karşılaşmamız böyleydi...

• •

Nankatsu takımının seçmeleri bitmişti. Artık Shizuoka bölge elemelerini geçmeliydiler. İlk maçlarda rakiplerini gol yağmuruna tutan ve hiç gol yemeyen Nankatsu takımı şimdi yarı final maçında Shimida takımından 1 gol yemiştiler. Wakabayashi sakatlığı dolayısıyla bu maçta oynamıyordu.

"Endişelenmeyin çocuklar! Tsubasa onlara Misaki ve Aikonun desteğiyle bir gol atacaktır!"diye klübeden bağırdı Haruka.

"Rakibi sakın hafife alma, canım kardeşim"dedi Wakabayashi sakin bir şekilde.

"Ama-"daha cümlesi bitmemişti Harukanın.

"Wakabayashi haklı... Shimida takımı şu ana kadar tüm maçlarını 1-0 skoruyla kazanmışlar..."dedi Shiroyama.

"Bu demek oluyor ki!-"dedi İshizaki.

"Hayır! Biz yenilmeyeceğiz!"diye bağırdı Haruka. Takımının kaybetmesini hiç istemezdi küçük Haruka-chan.

Kendine güvenen Nankatsu takımı ilk yarıda 2 gol yemişti. Rakiplerini hafife aldıkları için de Wakabayashiden iyi bir fırça da yemiştiler. İkinci yarı mutlaka gol bulmalıydılar!...

𝗖𝗮𝗽𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗧𝘀𝘂𝗯𝗮𝘀𝗮~𝗥𝗼𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺🝮︎︎︎︎︎︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin