Eve yaklaştıklarında konuştu Jisung sıkılmıştı çünkü "Ne yapalım ben aşırı sıkıldım."
"Biraz yürüyüp eve geçelim ne dersin."
"Olabilir ama bencee," Felix'in kafasına vurup arkasına bakarak koşmaya başlamıştı.
"Son gelen evi toplar!" İç çekip koşmaya başladı Felix.
"Haksızlık ama!"
"Yoo-" Lafını bitirmeden bir taşa takılıp hızlıca yere düşmüştü Jisung. Düşmüş denmez çünkü son anda birinin ellerini belinde hissetmesiyle onun üstüne düşmüştü. Burnuna dolan portakal kokusuyla afallamış olsa da hızla kalkmıştı düştüğü adamın üstünden.
"Ben özür dileri-"
"Özür dilemene gerek yok seni ben tuttum." Felix yanlarına gelince bir yerdekine bir Jisung'a birde arkadan yerdeki çocuğun arkadaşı olduğunu düşündüğü gülmemek için kendini zor tutan çocuğa baktı.
"Üstünüz mahvoldu. Önemli biryere gidiyordunuz sanırım..?" Yerden kalkıp kafasını eğmiş olan çocuğa baktı Minho.
"Sorun değil, dediğim gibi seni ben tuttum."
"Ceketiniz baya pahalı duruyor. Temizleyip getirebilirim. Tabi isterseniz." Minho ilk önce karşısındaki küçük bedene bakıp dudağını sağa doğru hafif kaldırıp hemen geri indirmişti. Kafasını sallamıştı sonrada. Ceketini çıkarıp Jisung'a vermişti.
"Al." tabiki Jisung bu soruyu sadece sormak için sormuştu. Kabul etceğini düşünmüyordu. Yavaşça ceketi eline alıp başını kaldırdı.
"Kartım ceplerinden birinde var işin bitince ararsın." Hyunjin'e bakıp kafasıyla gitmeleri gerektiğini işaret edip yürümeye başlamıştı.
Hyunjin'de onun arkasından yürümeye başlarken Arkadaşının üzerine düşen çocuğun arkadaşı olduğunu düşündüğü sarı saçlı çocuğu süzdü ve çok güzel diye geçirdi içinden. Hızlanıp arkadaşına yetişince sorar gibi baktı yüzüne. Cevap gelmeyince konuştu.
"Hayırdır. Tanıdığım Lee Minho hayatta biri düşerken onu tutup kendisi yeri boylamaz, ceketini temizlemek isteyince çıkarıp ona verip cebinde kartı olduğunı söylemez." hiç istifini bozmadan yürümeye devam etti Minho.
"Koşarken gözüme çok tatlı gözüktü bende canı yansın istemedim, üstüme düştüğünde kokusu çiçek bahçesindeymişim gibi hissettirdi ve bende bu kokuyu tekrar duymak istedim hepsi bu kadar." diyip arabasının kapısını açıp oturmuştu. Hyunjin o an içinden o iki çocukla artık sürekli karşılaşacağını geçirdi.
❁
❁
❁
Gaziniza gelip tiktokdaki pov icin yaziyorum bu Fici yani her an silebilirim cunku cok yaptim bunu begenmiyorum genelde ikna edin beni
Simdilik iyi gibi amaa
NEYSE GAYGAYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight Sunrise
FanfictionHerşey bir gün Jisung'un, Mafya olan Minho'nun üstüne düşmesiyle ve ceketini temizleyip geri getirebileceğini teklif etmesiyle başladı.