🌙⃤³

8.6K 971 625
                                    

"Sikerim böyle işi ne yapcam ya."

"Aynısından bulalım?"

"Bir akıllı sensin Lix, NE KADAR PAHALIDIR BU ÖMÜRÜ ÇALIŞARAK MI GEÇİRİYİM İSTİYOSUN."

"Yinede bakmaktan zarar gelmez." Jisung direk bilgisayarinin masasına gecip Celine'nin sitesine girdi. Biraz gezindikten sonra karşısına çıkan model ile gülümseyip ekrana tıkladı. Tıklamasıyla yüzünün düşmesi bir olmuştu. 4.100.00 WON MU!?

Felix ağzını açabildiği kadar açınca Jisung sessizce ofladı.

"Tanrı beni yok etseydi de teklif etmeseydim!"

"Hayır götürme, Nerden bulcak seni bidaha?" Jisung salonda gözünü sanki ilk kez görmüş gibi mobilyalarda gezdirirken Felix'in başındaki şimşekler şimdi çakmıştı.

"APTALSIN HAN JISUNG APTAL. NE DEDİN ADAMA."

"Ya salı günü senin cafenin adresini verdim ve gelip alabileceğini söyledim, nerden bilcektim böyle olcağını..."

"Avans iste bebeğim patronundan çizimleri erken bitirdin zaten. Yoongi hyung eminim anlayışla karşılayacaktır." Kafasını salladı Jisung sadece, başka ne yapabilirdi ki?

...

"Teşekkürler Bay Yoongi, bu iyiliğinizi unutmayacağım!!"

"Ne demek Jisung. En sevdiğim ve iyi çalışanlarımdan birisin, ayrıca zaten avans işleri benim için sorun değil. Neyse hadi sen koş şu ceketin aynısından bul ve al." gülümseyip el salladı Yoongi'ye Jisung. Hızla şirketten çıkıp arabasına bindi ve aklında gelen ilk Celine mağzasına sürdü.

Kısa süre sonra varınca mağazaya girip ceketi aradı. Zaten ilk askılıklarda olduğu için o konularda pek zorlanmamıştı. Fakat hangi bedeni seçeceğini hatırlamıyordu. Durup adamı hatırlamaya çalıştı. Kendisinden oldukça büyüktü, omuzları fazlasıyla genişti. O kadar dalmıştı ki Lee Know'u düşünmeye, önündeki askılıktan o model ceketlerden birinin çekip alındığını zor gördü. Aklından geçirdi hemen. Kendisinin üst bedenini alsa yeterdi. Düşüncelerden çıkıp akılığa bakındı fakat yoktu. Geldiğinde vardı aslında, aklına gelen şeyle hızla arkasına dönüp ceketi alan çocuğa ilerlemeye başladı. Ve işte tam isabet, sallanan etikette aradığı beden yazıyordu. Çocuğun yanına gidip dik dik baktı ona. Çocukda anlamaz gözlerle bakınca konuştu.

"Elinizdekine ihtiyacım var."

"Üzgünüm fakat en sevdiğim model ve bu bedeninin uzun zamandır gelmesini bekliyorum. Bunu size veremem." hah öyle mi? 6 yıl oyunculuk kursuna gitmişti, Hanji isterse Hanji alırdı, kural buydu.

Gözlerinin hemen dolmasını başarmıştı Jisung. Karşısındaki kendi yaşlarındaki çocuk görmüştü fakat sanki göstermek istemiyormuşcasına kafasını eğdi.

"Anladım. Kanser olan abimin yarın doğum günü. Ondunda en sevdiği model bu ve oda ne zamandır bu ceketi bekliyor..Bir ay ömrü kaldı zaten... Neyse sorun değil," göz yaşını serbest bıraktığında karşısındaki çocuk yere akan göz yaşını izledi. Zor olmalı diye geçirdi içinden ve yapması gerekeni yaptı. Çocuğa ceketi uzatıp kibarca konuşmaya başladı.

"Al senin olsun, ben iki ay daha bekleyebilirim. Ama ne yazıkki senin abin yapamaz. Üzülme veya ağlama daha fazla tamam mı? Belki bir mucize olur ve abin iyileşir. Bunun için Tanrıya bolca dua edelim..." elinden ceketi zafer kazanmışcasına aldı Jisung, o sırada genç cebinden bir kart çıkarıp ona uzattı. Fazlasıyla tanıdıktı bu kart fakat umursamadı. "... Kim Seungmin ben. Eğer olurda abin iyileşirse ara beni tamam mı? Kutlamalıyız bunu, fighting!" Seungmin denen oğlan Jisung'un önünde eğilip mağzadan çıktıktan sonra Jisung göz yaşlarını silip sevinçle kasaya ilerledi.

...

"İşte böyle. Çocuk öyle bir konuştu ki abim olduğuna inandım. Herneyse Bay Yoongi yeni bir projeye başlayacağımızı söyledi. Uzun bir süre cafendeki masaya veda et Lixx~" Jisung mimarlık okumuştu. Her alanında iyiydi fakat genelde dış çizimi yapardı. Bunu da evde yapmak yerine Felix'in kafesini kullanırdı. En köşe cam kenarında hep Jisung olurdu. Bazen projeleri bittikten sonrada evde tek canı sıkıldığı için Felix'e yardıma giderdi. Felix ise gastronomi okumuş, fakat büyük bir restoran yerine küçük bir cafe açmıştı. Tek olduğu için zorlanmaya da başlamıştı. Her geçen gün lezzeti yüzünden artan müşteri sayısı onu tek başınayken zorluyordu. Acilen yanına birini almalıydı. Sabah ilk iş cama birini aradığını yazacaktı.

"Ben o masayı gözden çıkaralı çok oldu Jisung-ah~~"

AY SELAMMM

Bolum aticam diyip atamadim cunku usendim ve sinavlarim vardii

Neyse Jisung da ceketi bulduguna gore bi oh cekebiliriz.

Seungmin'i de kattimm fakaat neler olacagini soylemicem cunku spoi yasaaak eheh

NEYSE GAYGAY HEPINIZEE

Moonlight Sunrise Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin