☀️⃤⁴

8.9K 974 712
                                    

Sabahın köründe kalkmalarından sonra Felix'in cafesine gitmişlerdi. Tabiki ceketi almayı unutmamışlardı.

Felix mutfakta tatlılar ile ilgililenirken Jisung da müşteri gelir diye bekliyordu. Gözü camdaki kağıda takıldı Jisung'un. Geldiklerinde Felix asmıştı. Yoruluyor olmalı diye geçirdi içinden. Kapının açılma sesi duyulunca oraya çevirdi gözlerini. Gelen kişi neredeyse hergün sabah kahve alanmaya gelen iş arkadaşı Yuna'ydı.

"Günaydıııın Hanjiii!"

"Günaydııııııınnn. Fazla erkencisin bu gün?" herzamanki kahveyi hazırlamaya başlarken konuştu Jisung.

"Ya salak adam yaptığım bahçe tasarımını sevmemiş, Bay Yoongi de şerefsizin zorlamasıyla sabahın köründe beni şirkete çağırdı. HAYIR YANİ BENİM İŞİM BAHÇELERİ GEZMEK BÖYLE PİÇLERİN BANA BAĞIRIP ÇAĞIRIP, İÇLERİNİ RAHATLATMALARINI SAĞLAMAK DEĞİL." Yuna her zamanki gibi isyan ederken bu hallerine gülüyordu Jisung.

"Seninle gelmeyi çok isterdim ama biliyorsun Felix'in işleri şu sıralar yoğun." Felix'i hatırlamışcasına hızlıca tezgahın arkasından mutfağa koştu.

"FELİXX~" Jisung bu hallerine de gülüp kahvesini tezgahın üstüne bıraktı.

Kısa bir süre sonra geri gelmişti zaten ve kahvesini alıp parasını tezgaha bıraktı sonrasında ayağındaki topukluları önemsemeden kapıya koşmaya başladı.

"GEÇ KALDIM! NEYSE GÖRÜŞÜRÜZ BEBEĞİM!" Jisung Felix ve Yuna çocukluktan beri arkadaşlardı. Tek ayrılıkları yer Üniversitede Felix'in başka bir bölüm seçmesi ve Yuna'nın geçen sene Annesinin hastalık durumu yüzünden ailesinin yanına kısa süreliğine üçünün kaldığı evden taşınmasıydı.

Yuna üstü açık siyah spor arabasına binip uzaklaşırken tezgahta sürekli aynı yeri sildiğini fark etti Han. Kafasını tezgahtan kaldırdığında karşısında tilkiye benzeyen bir çocuk görmüştü.

"Selam... Sanırım yanına birisini arıyorsun?" ona anlamazca bakarken o Jisung'u anlamış ve eliyle camı göstermişti. Jisung da 'haa' gibi bir ses mırıldandıktan sonra konuştu.

"Buranın sahibi ben değilim arkadaşım Felix mutfakta şu an, bir dakika- LİX! İŞ GÖRÜŞMESİ İÇİN BİRİ GELDİ!" Felix elindeki havluya ellerini silip hızlıca mutfaktan çıktı. Tezgahın önünde arkası dönük duran siyah saçlı çocuğa baktı. Tanıdık geliyordu Felix'e.

"Ah Lix işte bu çocuk." çocuk arkasını dönünce bütün parçalar yerine oturmuştu.

"Jeongin?"

"Felix hyung?" Jisung şaşkınca ikisine baktı.

"Ne yani tanışıyor musunuz?"

"Evet, markete gittiğim gün biri bana çarpıp poşetleri düşürmemi sağladı. Jeongin de bana yardım etti. Kısaca böyle tanıştık. İş mi arıyorsun Jeongin? Alındın bu günden başlayabilirsin." Jeongin daha ağzını açmadan Felix camdaki kağıdı çıkardı.

"Evet onun için gelmiştim hyung ama hiçbirşey sormadın?"

"Gerek yok İnnie seni tanıyorum ayrıca acilen birine ihtiyacım var zaten."

"Anladım hyung başlıyorum o zaman bu günden? Zaten sıkıldığım için bir iş istiyorum üniversiteyi açıktan okuyorum buraya geldiğimiz için, son senem zaten ama yinede evde otur otur sıkıldım! Dışarda geziyordum ve camdaki yazıyı gördüm. Neyse sen beni tanımıyorsun, Yang Jeongin ben buranın yaşına göre 20 yaşındayım ayrıca Avustralyalıyım buraya geleli bir ay falan oldu. EVLERİMİZ YAN YANA AYRICA!" Jisung bu çocuğun enerjisini aşırı beğenmişti ve ilerde yakın olacaklarını kafasının bir kenarına yazdı.

"Han Jisung bende, senin dediğin gibi buranın yaşına göre 23 yaşındayım annem malezyalı olduğu için bir ara tatildelerken onlara selam vermek istemişim bu yüzden Malezya doğumluyum."

...

Daha beraber iki saat geçirmiş olmalarına rağmen sanki yıllardır beraberlermiş gibi alışmışlardı birbirlerine. Jisung kendi masasına geçmiş çizim yapıyordu. Yani yapmaya çalışıyordu. Odaklanamıyordu ve nedeni hakkında hiçbir fikri yoktu.

Birden önündeki sandalyenin çekilmesiyle kaleminin elinden düşmesi bir olmuştu. Karşısına oturan kızıl saçlı ona kalemi uzatırken konuştu.

"İşine aşık olduğunu bilmiyordum."

"Benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsunuz Bay Lee." o sırada tezgahın arkasından onları izleyen Jeongin Felix'in yanına gitti.

"Hyung bu adam Jisung hyungun abisi falan mı?"

"Sen o olayı bilmiyosun! Bak şimdi biz geçen gün dışarda dolaşıyorduk sonra Jisung yere kapaklandı ama nasıl bi kapaklanma. Uzaktan gördüğüme göre adam bunun belini bi kavradı çocuk onun üstüne düştü." iki tane kahve alıp ağzına kadar dolu olan cafede siparişin verildiği masaya ilerledi.

"İşte öyle bu mal da artistlik taslicam diye ceketinizi temizleyip getiriyim dedi adam da vermesin mi ceketi? Ama yanında da sarı saçlı fena bi çocuk vard-" Jeongin'e bakarken birine çarpmasıyla elindeki kahvenin üstüne kendisinin de birinin kollarına düşmesi bir olmuştu.

"O fena çocuk da benim tilkicik." Felix tek gözünü açıp düştüğü kollara bakınca gözlerini kocaman açtı. -Kdramalarda bile böyle klişe yaşanmadı biliyorum susun-

"Lafin gelişiydi ya canım o- hem bıraksana beni hepsi üstüme döküldü!" bırakıp sırıtmaya başlayınca göz devirdi Felix.

"Neyse şu fena çocuğa buranın meşhur browninlerinden getirir misin?"

"Üzgünüm üstümü batırdığın için onunla ilgilenmem lazım. Jeongin beyfendi ile ilgilenir misin?" Jeongin az önce izlediği kdrama gibi sahneden çıkıp kafasını salladı. O sırada Minsung da inat edermişcesine bakışmaktan başka bir şey yapmıştı.

"Peki öyleyse..?"

"Han Jisung."

"Anladım, öyleyse ceketimi alabilir miyim Han?" Jisung sandalyesinin yanından ceketi alıp Minho'ya uzattı.

"Saol, dediğim gibi senin suçun değildi ben seni tuttum ve sende nezakketten ceketimi alıp temizledin bundan ibaret. Ayrıca teşekkür ederim." Jisung ona gülümseyerek cevap verince yanlarına gelen çocukla gözlerini kocaman açtı.

"Minho gitmemiz lazım, hey sen? Mağzadaki çocuk abinin durumu nasıl?" şimdi sıçtın Jisung.

"Abim? ABİM! Şey ya iyi iyi, durumu iyiye gidiyormuş." Minho anlamazcasına ikisine bakarken Seungmin konuşmaya başladı.

"Geçen gün senin ceketini çok beğendiğim için ondan almaya gittiğimde bu beyefendi de onu bir ay sonra ölecek olan abisine alacağını söyledi..." Yavaşça Minho'nun önündeki cekete baktığında gözlerini kıstı.

"...Söyledi söylemesine ama bu ceketin senin elinde ne işi var be? Bir dakika, HEY KANDIRDIN DİMİ BENİ! KÜÇÜK ŞEYTAN!"

SELALALALAM

Ay bu benim için bir başarıdır çok uzun yazdım bana göre tabiki.

Tabiki ifşalanıcaktı Jisung ne bekliyordunuz ceketi verip bidaha görüşmemelerini mi🙂

Hyunlix de moment verdiğine göre okeyiz

NEYSE GAYGAYY SİZEE

Moonlight Sunrise Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin