Lanetli Ev

3.2K 207 584
                                    

Okuldan çıktıktan sonra okula yakın tarafları dolaşmaya çıkmıştım.
Bu gün yeni bir ev alacaktım fakat her şey pek istediğim gibi gitmiyordu.

Sabahtan beri bakmadığım ev kalmamıştı ama evler ya çok pahalıydı ya da çok küçüktü. Hayalimdeki evi bir türlü bulamıyordum.

Tüm her yeri dolaşarak ıssız bir yere gelmiştim. Buralarda hiç bir insan ve ya dükkan falan hiç bir şey yoktu. Sadece büyük ağaçlarla kaplı bir orman vardı. Ürkütücü olsa da çok sakin ve güzel bir yere benziyordu.

Karşıma büyük bir ev çıktı. Simsiyah olmasına rağmen çok güzel ama bir o kadar da korkutucu gözüküyordu. Siyaha boyanmış bu evin tam benim için olacağını düşünüyordum.

Camları tozla kaplı, kapının üzerinde garip simgeler vardı, eve her yaklaştıkça garip bir koku geliyordu. Sembollerin hepsi ters yıldızdı. Anlamını bilmesem de eve garip bir hava katıyordu.

Kapıya kadar korkarak gelip kapıyı çaldım.
Ses gelmeyince bir kaç kez daha çaldım. Israrla çalmaya devam ediyordum çünki bu ev benim son şansımdı eğer bu evi de alamazsam büyük ihtimalle kuzenimde kalmaya devam edecektim.

Uzun bir zamandır ki kuzenim Minhoyla beraber yaşıyordum. Ama artık yeni bir ev alıp orada yaşamak istiyordum. Ona yeterince yük olmuştum zaten. Hem yalnız yaşamak benim için daha iyi olurdu. Yalnızlığı hep sevmiştim.

Kapıyı son kez çaldım ama yine bir ses gelmeyince pes edip arkamı döndüm ve yürümeye başladım ama arkamdan ses duymamla dönüp arkamdaki yaşlı kadına baktım. Kadın garip ama tanıdık geliyordu. Sanki neredeyse görmüştüm.

"Buyur genç adam ne istiyordun?" Dedi yaşlı kadın korkunç gülümsemeyle. Oldukça korkunçtu orası kesin.

"B-Ben ev ilanı için gelmiştim de." dedim korkarak. Korkmuştum çünki kadın fazla korkunç gözüküyordu.

Beyaz uzun taranmış saçları,uzun tırnakları, giydiği uzun siyah elbisesi ve elindeki siyah kedisini okşayarak bana bakıyordu. Tıpkı korku filminden fırlamış gibi gözüküyordu.

"Evi almak mı istiyorsun genç adam?" Dedi kadın gülerek.

Tamam ev de, kadın da yeterince korkunçtu.
Ama bu evi alamayacağım anlamına gelmiyordu. Çünki ev çok güzeldi. En önemlisi bu evden başka ev bulamamıştım.
Sonuçta bu ev benim son şansım idi.

"Evet bu evi almak istiyorum kaç won?" Diye sordum kadına.

"Emin misin almak istediğine? Buraya gelenler oldukça şanslı oldu hepsinin hayatı değişti. Çoğu insanın hayatı ölümsüzleşti. Sende hayatını değiştirmek ister misin bakalım genç adam?" Dedi kadın ve kediyi yere bırakarak bana yakınlaştı.

"E-Evet almak istiyorum çünki bu ev son şansım.
Artık şu evi bana satacak mısınız yoksa konuşarak beni korkutmaya devam mı edecek siniz?"diye sordum emin bir şekilde yüzüne bakarak.

Şimdi dikkatlice kadının yüzüne baktığımda bir şey fark ettim.
Kadının boğazında garip bir tersten yıldız işareti vardı. Bu oldukça garip gelmişti . Bu işareti neredeyse görmüştüm fakat hatırlayamıyorum. Hem ev hemde kadın da aynı işaretin olması tesadüf olamazdı. Kesinlikle bir terslik vardı.

Neden bunu yaptığımı ya da bu cesareti nereden bulduğumu bilmek istiyorum.
Kadın o kadar açık konuştu ki benim yerimde kim olsa şimdiye kaçmıştı ama ben istesem de istemesem de artık kaçamam.
Çok geçti benim için.

"Demek cesaretlisin tamam sen bilirsin ama olacaklardan ben sorumlu değilim ve en önemlisi ev artık senin olucak benimle bir ilgisi olmayacak bu arada ev 7899 Won " dedi kadın ve eve dönüp son kez baktı.

Silent home~Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin