Flashback.
"Nefret ediyorum senden pisliksin! Neden senin gibi biriyle evlendim ki ben!?" Diye bağırdı kadın sinirle.
"İğrenç karı ben miyim pislik ha!?" Diye bağırdı adam ve kadına sert bir tokat attı.
Yere yığılan kadınla adam yere eğilip kadını vurmaya başladı. Şiddet gören kadın yardım bağırmaktan başka bir şey yapamıyordu.
Bu her gece olurdu. Kadın her gece adamdan şiddet görür, yardım bağırırdı ama sesini küçük kızından başka kimse duyamıyordu...
Küçük kız kapıdan ailesinin bu halini görüp her gece yatağın altına girer ellerini kulaklarına bastırır ve ağlardı. Ailesinden o kadar korkardı ki bazen yatağın altında uyur kalırdı. Ama bu kimsenin umrunda olmazdı.
Annesinin her gece acı dolu çığlıklarını duyan küçük kız ellerini kulaklarına bastırmaktan başka hiç bir şey yapamıyordu. Küçük bir çocuk ne yapa bilirdi ki?
Çocuklar masumdur. Bazen isteseler bile ellerinden hiç bir şey gelmez. Acı çeken çocuklar zamanla büyüdükçe acımasızlaşır sonra kötü olurlar. Peki bunu isteyerekmi yapıyorlar?
Hayır. Hiç bir çocuk kötü olmak istemez. Acı çektikçe acımasızlaşır insan. Çocuklar gördükleri şeylerle büyür, ders alırlar. Kötü bir aileye sahip olan çocuklar çok acı çeker. Ailesini insan kendisi seçmiyor fakat kendi olmayı insan kendisi seçiyor.
Küçük çocuk annesinden defalarca uyuşturucu deneyi olarak kullanıldı ve öldürüldü. Annesi yüzünden hayatı mahv oldu küçük çocuğun. İlk çocuklar evine bırakıldı. Sonra sevdiğinden ayrı koyuldu. Yetmezmiş gibi ismi değiştirilip evde deney olarak kullanıldı.
Acı çekerek öldürüldü. Sevdiği çocuğu göremeden adını sayıklayarak ağzından kan ve köpükler akarak, kalbi patlayacakmış gibi hızlanarak, ateşi normalden çok daha fazla olarak, dudağına bastırdığı kolyeyle öldü küçük çocuk.
Bunların hepsi annesi yüzünden oldu. Annesi ölse bile küçük çocuk eski hayatını, çocukluğunu geri getiremez ki...
Peki ya çilli çocuk?
Onun hayatı da mahv olmuştu. Çilli çocuğun babası annesini öldürdü çok küçükken. Daha annesini bile göremeyen çilli çocuk bir daha asla göremedi. Babasını tanıyamadan çocuklar evine bırakıldı. Çocuklar evinde defalarca şiddet, işkence gördü çilli çocuk.Sevdiği çocuktan yıllarca ayrı kaldı.
Acı çektiği her an onu düşünerek tişörtlerine sarıldı çilli çocuk. Abisinden ayrı kalan çilli çocuk kuzeni olarak bildi hep abisini.Idam edileceği gün tecavüz edildi babası tarafından. Zaten öleceği gün babasını bu şekilde tanıdı çilli çocuk. Bunların hepsini babası yüzünden yaşadı çilli çocuk.
Tüm ailesi öldü çilli çocuğun. Artık ne bir kuzeni olarak bildiği abisi ne de bir anne babası olacak. Çilli çocuğun hayatını mahv eden babası olmuştu. Belki babası ölse bile çocukluğunu ya da ailesini geri getiremezdi hiç bir şey...
Peki ya kötü insanlar neden kötüler?
Çünki hayatı boyu kötü olmaya zorlandılar.
Sam yaptığı her şeyi isteyerek mi yaptı peki?
Hayır tabiki de abisinin hayatını mahv eden Annesi yüzünden oldu her şey.Annesi yüzünden öldü! Annesi yüzünden kötü çocuk oldu! Abisini sevemedi kötü çocuk annesi yüzünden. Hayatını mahv etti annesi. Iki çocuğun ruhunu çaldı bir kadın...
Küçük kızın hikayesi de hiç iyi değildi. Annesi her gün babası tarafından işkence görürken yatağın altına saklanır ve sessizce ağlardı. Bazen sinirini idare edemeyen babası odaya girer kızı döverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent home~Hyunlix
HorrorAlt tarafı okul masrafları olduğu için ıssız bir yerde ucuz bir ev tuttum en fazla ne ola bilirdi ki?