Saatler geçmişti fakat ne Felix ne Hyunjin ne de Minho uyanmıştı.
Her kes gergin bir şekilde koridorda dolaşıp duruyordu."Efendim diğer odadaki iki hastamız uyandı." Dedi doktor.
"Teşekkür ederiz " dedi Changbin ve odaya girip Jeonginin yanına gitti.
"Jeong nasılsın? Nasıl hiss ediyorsun? Bir yerin ağrıyor mu?" Dedi Changbin telaşla.
"Hayır Changbin merak etme ben iyiyim diğerleri nasıl?" Dedi Jeongin.
Changbin bakışlarını başının üzerinde duran iki bedene çevirdi.
"I-iyiler" dedi Seungmin.
"Jisung sen nasılsın?" Dedi Chan ve Jisungun yanına gitti.
"Ben iyiyim hatta çok iyiyim ama Minho nerede? Ve Felixe bir şey olmadı değil mi?" Dedi Jisung ve yatak başlığına yasladı sırtını.
"Ikisi de iyi" diye yalan söyledi Chan ve bakışlarını yere dikti çünki gözleri dolmuştu.
"Ee neredeler peki? Minho neden yanımda değil? O beni asla yalnız bırakmaz!" Dedi Jisung ve ayağa kalkmaya çalıştı.
"Bak Jisung yalan söylemiyorum sana iyiler dedim sadece..." dedi Chan ama ardını getiremedi.
"Sadece ne!? Yalan söylüyorsunuz!" Diye bağırdı Jisung ve ayağa kalktı.
"Jisung bak yeni , yeni iyileşiyorsun zaten uzan lütfen yatağına " dedi Seungmin ve Jisungun yanına gitti.
"Minho nerede? Cevap verin bana!" Diye bağırdı Jisung ve dönüp arkadaşlarına baktı.
"O uyanmaz bir komada" dedi Changbin sessizce.
"N-ne dedin sen?" Dedi Jisung gözlerinden bir damla yaş akarken.
"Felixte bu iki saat içinde uyanmazsa ölür. " dedi Seungmin yere bakarken.
Jisung odadan çıkıp ilerdeki odaya ilerledi camdan içeriye baktığında sevdiği insanı uyurken gördü.
Gözleri dolarken kalbinin alev aldığını hiss etdi küçük beden.
Başı dönmeye başladı."Minho" diye bildi gözlerinden yalnızca yaşlar akarken.
"Jisung odana geri dön!" Diye bağırdı Chan ve gelip Jisungun kolundan tuttu.
"Bırak beni yanına gitmek istiyorum!" Diye bağırdı Jisung ve kolunu kurtarmaya çalıştı.
"Sonra görürsün daha yeni uyandın yatağa geri dönmen lazım. Minho olsaydı seni böyle görmek istemezdi!" Dedi Chan ve kolunu tutup odaya sürükledi Jisungu.
"Ama yok! " Diye bağırdı Jisung ve koridorda yere oturup ağlamaya başladı.
"Kalk Jisung dedim sana! O ölmeyecek! Geri dönecek!" Diye bağırdı Chan.
"Dönmeyecek beni bıraktı! Beni sevmiyor artık! Beni sevmiyor!" Dedi bağırarak.
Durmadan 'beni sevmiyor ' Diye bağırıp ağlamaya başladı Jisung.
"Doktor! Kriz geçiriyor! " Diye bağırdı Chan .
Koridora baş tane hemşire gelip Jisungu zorla yerden kaldırdılar ve odaya getirip yatağa yatırdılar.
"Bırakın beni ölmek istiyorum!" Diye bağırdı Jisung ve ayağa kalkmaya çalıştı.
Ama hemşireler onu sıkıca tuttuğu için hareket edemiyordu."Bırak be-" koluna bastırılan iğneyle gözleri
karardı küçük bedenin."Yaşadığı şok etkisiyle sinir krizi geçirmiş. Onu uyuttuk yaklaşık beş saat sonra uyanır merak etmeyin" dedi hemşire ve odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent home~Hyunlix
HorrorAlt tarafı okul masrafları olduğu için ıssız bir yerde ucuz bir ev tuttum en fazla ne ola bilirdi ki?