Ben bitti demeden bitemez

407 53 225
                                    

Hyunjin hemen arabadan inip Felixin yanına koştu.
O kadar hızlı koşuyordu ki ayağı takılıp yere düştü. Ama dizinin kanaması şuan umrunda bile değildi. Ayağa kalkıp yerdeki bedenin yanına koştu.

"Lix'im! İyi misin!?" Dedi Hyunjin ve ellerini Felixin iki yanağına yerleştirdi.

"Hyun? Dur! Sam nerede?" Dedi Felix ve ayağa kalktı.

"Sam mı? Ah şey o..." dedi Hyunjin ama ardını getiremedi.

"Dur Sam'i öldürdün mü yoksa sen!?" Diye bağırdı Felix sinirle.

"Hayır!" Dedi Hyunjin.

"Peki ya kim öldü Hyun? Benmi öldümde haberim yok!?" Diye bağırdı Felix ve yere çöküp elini yerde gezdirdi.

Bir şey görmediği için elini yerde gezdirerek yerdeki bedeni aramaya çalıştı.
Ama eli otlardan ve çiçeklerden başka hiç bir şeye değmiyordu.

"Lix'im kimse ölmedi diyorum sana hadi ayağa kalkta eve gidelim hemen burada daha fazla kalmak istemiyorum " dedi Hyunjin ve Felixin elini tuttu.

"Peki o ses neydi? Bak belki göremiyorum ama sağır da değilim!" Diye bağırdı Felix ve elindeki eli itip ayağa kalktı.

"Felix beni sinirlendirme de kalk artık!" Diye bağırdı Hyunjin ve Felixin kolundan tutup arabaya sürükledi.

"Ne yapıyorsun Hyun?" Dedi Felix üzgünce.

"Sana eve gidelim diyorum sen bana hala kim öldü diyorsun. Bana güvenmiyor musun?" Dedi Hyunjin ve ön koltuğa bindirdi Felixi kendisi de sürücü koltuğuna bindi.

"G-güveniyorum fakat bilemiyorum garip davranıyorsun Hyun" dedi Felix gözünden bir damla yaş akarken.

"Ben mi garip davranıyorum Felix? Sen garip davranıyorsun " dedi Hyunjin ve arabayı çalıştırdı.

"Felix mi?" Dedi çilli çocuk göz yaşlarını tutamazken.

"Ismin bu değil mi? Ne diyeyim?" Dedi Hyunjin ve arabayı daha hızlı sürdü.

"Boş ver önemli değil zaten" dedi Felix ve camdan dışarıya baktı sessizce ağlayarak.

"Ne önemli değil bebeğim?" Dedi Hyunjin ve arabayı bir kenara çekti.

"Hiç bir şey dedim ya çalıştır şunu da eve gidelim! Arkadaşlarım onlar iyi değiller!" Diye bağırdı Felix.

"Neyin önemli olduğunu söylemeden şuradan şuraya gitmem" dedi Hyunjin ve gülerek Felixin çenesini tuttu.

"Hyunjin uzak dur ve arabayı çalıştır!" Diye bağırdı Felix ve çenesini tutan elden kurtulamaya çalıştı.

"Neden benim bebeğim değil misin sen? Bak sevgilim neden böyle davranıyorsun anlamıyorum ama sen çok güzelsin " dedi Hyunjin ve Felixe yaklaştı.

"Hyun eve gidelim lüt-" dedi Felix ama dudakları üzerinde dudak hiss etmesiyle sözü yarın kaldı.

Felix dudaklarını geri çekmek isteyince Hyunjin Felixin belinden tutup onu kucağına çekti dudaklarını ayırmadan.
Kucağına oturan Felixi kendine bastırdığı anda Felixten bir inleme kazandı.

Felix zorlada olsa dudaklarını sert bir şekilde öpen dudaklardan kurtardı ve Hyunjinin yüzüne baktı. Pek bir şey göremese de bulanık bir halde görüyordu karşısındaki bedeni.

"Hyun zamanı değil" dedi Felix ve kendi koltuğuna geçmek istedi ama Hyunjin belindeki elini sıkılaştırınca hareket edemedi çilli çocuk.

"Lix'im sadece şaka yapıyordum. Özür dilerim. Benden soğuya bileceğini düşünemedim " dedi Hyunjin ve gülümseyip yeniden öptü karşısındaki bedenin dudaklarını.

Silent home~Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin