Chapter 11_Z

2.1K 83 2
                                    

"ကိုယ္ ေမာင့္ကို သဝန္တိုတယ္ စိတ္လည္းတိုတယ္"

"ေမာင္ ေအဂ်င္စီကိုေျပာၿပီး ဟိုေကာလာဟလကိစၥကို ရွင္းခိုင္းလိုက္မယ္ေလေနာ္"

သြင္မင္းခန႔္ညားက သုခဘုန္းမိုရ္၏ နဖူးျပင္ေလးအား ထိကပ္နမ္းရွိုက္ရင္းေျပာလိုက္သည္။

"ကိုယ္သဝန္တိုတယ္ ... ေမာင္ အဲဒီမိန္းကေလးနဲ႕ သတင္းထြက္တာလည္း သဝန္တိုတယ္ ... အဲဒီမိန္းကေလးနဲ႕ ထိုင္ေနတာလည္း သဝန္တိုတယ္ ... ေနာက္ၿပီး ေမာင္ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြရိုက္ရင္ သဝန္တိုတယ္ ... ေမာင္ အနမ္းခန္းေတြရိုက္ရင္လည္း ကိုယ္သဝန္တိုတယ္ "

"ဟုတ္ၿပီ ေမာင္သိၿပီ ေမာင္ေနာက္ဆို မင္းမႀကိဳက္တာေတြကို တတ္နိုင္သမွ်ေရွာင္မယ္ ေနာ္"

"ကိုယ္နဲ႕ မင္းျပည့္စုံဦးက သူငယ္ခ်င္းေတြမွန္း ေမာင္သိရဲ႕သားနဲ႕ ကိုယ့္ကို သူနဲ႕ မေပါင္းခိုင္းဘူး ... သူနဲ႕ေတြ႕မိရင္ ကိုယ့္ကို မ်ိဳးစုံရစ္တယ္ ျပႆနာရွာတယ္ ... ေျပာၾကည့္စမ္းပါ ေမာင့္အျမင္မွာကိုယ္က အဲ့ေလာက္ေတာင္ မယုံၾကည္ခ်င္စရာေကာင္းေနတာလား ... ကိုယ္က ေဖာက္ျပန္တတ္တဲ့သူလိုမ်ိဳးျဖစ္ေနလို႔ ေမာင္က မယုံၾကည္တာလား"

"မဟုတ္ပါဘူး ေမာင္က သူနဲ႕ မင္းအတူတူရွိေနရင္ သဝန္တိုလို႔ပါ မင္းကို အဲ့လိုမ်ိဳးမသတ္မွတ္ထားပါဘူး"

"ကိုယ္ ေမာင္နဲ႕ စကားမ်ားတဲ့အခ်ိန္ ကိုယ္စကားေျပာမွားသြားခဲ့လို႔ေတာင္းပန္တယ္ ... ဒါေပမဲ့ တစ္ပတ္ ေမာင္တစ္ပတ္ေက်ာ္ ကိုယ့္ကိုမဆက္သြယ္ဘူး ... ကိုယ္ဆက္သြယ္ေတာ့လည္း ေမာင္ဖုန္းမကိုင္ဘူး A- Connect ေပၚမွာ ေမာင့္ အေကာင့္ မီးစိမ္းေနတာေတြ႕တယ္ ... ေမာင္ တမင္သက္သက္ကိုယ့္ကို မဆက္သြယ္တာ ... ေျပာ ေမာင္ေနနိုင္ေနၿပီလား ... ေမာင္ကိုယ္နဲ႕ မေတြ႕ဘဲေနနိုင္တယ္ ... အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္ လမ္းခြဲေပးရမလား ... ေမာင္ ကိုယ္နဲ႕ လမ္းခြဲခ်င္ေနၿပီလား"

"မဟုတ္ဘူး ေမာင္ ဒီတိုင္း ..."

သြင္မင္းခန႔္ညား စကားမဆက္နိုင္ခင္ သုခဘုန္းမိုရ္က ဆက္ေျပာလာသည္။

"သြင္မင္းခန႔္ညား မင္း ကိုယ့္ကိုသာ အဖက္မလုပ္နိုင္တာ မင္း သြန္းပန္းခ်ီဆိုတဲ့ မိန္းကေလးနဲ႕က်ေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးစကားေျပာနိုင္ေသးတယ္ ... ႏွစ္ေယာက္တည္း ေတြ႕နိုင္ေသးတယ္ ... ကိုယ္မင္းကို တကယ္စိတ္တိုတယ္"

Non-Expired Love(မြင်းလှည်းသမားရဲ့ ခင်ပွန်းလေး - ဒုတိယတွဲ)[Completed]Where stories live. Discover now