Gözlerini açtığında ortalık zifiri bir karanlıktı ,ellerini saçlarına götürdü, kocası kopartircasina çekmiş, bütün saç dipleri sizliyordu. Şuuru tam olarak yerinde değil gelip gidiyordu..
Kulaklarinda kızının "baba" yapma ne istersen yapacagim ..diye yalvaran sesi gözlerinde oğlunun korkudan divanın altına saklandıgi sahne.
Sonrası kocaman bir karanlik ve boşluk..
Yerinden kalkmak için yeltendiginde bedeni itaat etmiyor o gücü kendinde bulamıyordu.
Hareket ettinge kemiklerinin acısını öyle bir hissetmiş , istemsizce bir inilti çıkmış dudaklarından;gerisin geri başı yere düşmüştü.Bir müddet hareketsiz tavandaki karanlığı izledi oylece..
Bedeninde sadece göz yaşları, görevini yerine getirmiye istekli, yanaklarından durmadan akıyorduŞuuru biraz daha kendine geliyor beynindeki bulanık görüntüler netleşiyordu.
Kafasının içindeki kocaman boşluk dolmaya başlıyor , yavaş yavaş olanları hatirliyordu.
Dün kızını istemeye gelmislerdi, kocasının onları kovarcasina evden gondermesini , kızının hissettiği acının büyüklüğünüKalbi sızlıyor yüreği şıkısiyordu , çimen gözlüsu ne halde şimdi onu görmesi ve teselli etmesi gerekiyordu
Kalkmak isteyince vücudu yine isyankar ."Öyle kolay pes etmek yok ölsende , kalacaksın diyor beynine emir verir gibi.."
"Ne zaman senin canın bu kadar kiymetli olduda bugün kalkmak istemez yerinden "diye azarliyor kendiniVücudundaki bütün gücü ellerine verip doğruluyor yavaşça yerinden, ayağa kalkmasıyla başınin dönmesi bir oluyor, dengede durmakta zorlanıyor, düşmemek için el yordamıyla bulduğu duvara tutunuyor .
Başı ugulduyor ,gözlerinin önü karariyo ciğerleri susuzluktan kavrulmuş.
Bu dayak ne ilk ,nede son olacaktı alışmıştı artık bedeni ,mor bir gözle kaç defa insan içine çıkmıştı.İlk başlarda utanirdi, insanların ona acıyarak bakmasına ,arkasindan konuşmalarına, sonra aldırış etmemeye başlamıştı bu sahte acimalara
Kocası çoktan uyumuş horultusu odaya kadar geliyordu.
Gitse yastığı kapatsa ağzına günahkar olurmuydu?
Kullar yargısız infaz ederdi Allah'ta bu pisliği öldürdün diye günah yazarmiydi."Tövbe haşa Rabbim "senin verdiğin canı sen alırsın ne haddime cahilligime ver diye pişman oldu."
Kalbinin en derinliklerin bir dua kopup gelmişti diline" Rabbim" benim gücüm yetmiyor sana havale ediyorum diye"El yordamıyla bulduğu lambayı açıti karanlık odaya ,ışık kümesi doldurmuş ışığın yoğunluğundan gözleri kamasti.
Aydınlığa alişan gözleri ile etrafa bir süzdü ortalık savaş alanı dönüşmüştü, tutam tutam koparılmış saçları etrafa savrulmuş ,nerden aktığı belli olmayan kan lekesi halinin ortasına damlamistiEliyle ağzinin kenarında, kurumuş kan lekesine dokundu , dişlerinin acısını yok sayıyordu bir müddet..
Kendisine bunları eden Allah'tan korkmaz yavrularına neler etmezdi ,yürümekte zorlansada çocuklarının iyi olduğunu görmeden içi rahat etmiyecekti .
Duvarları tutunarak kızının yattığı odanın kapısına vardı.
İçerden bir ses geliyor, kızı kısık bir sesle birisi ile konuşuyordu.
Bir müddet dinledi, kapının ağzında, pek birşey anlasilmiyordu, ses kesilince odanın kapısını açti ,yarım çekilen perdenin arasından, süzülen ay ışığı odayı aydinlaniyordu.Gamze kapıdaki ayak sesini duyunca babası geliyor zannetmiş ,perdeyi çekip yorganı başına çekmişti.
Karaltı içeri girip saçlarını oksayinca gelenin annesi olduğunu anlayıp gözünü açtı..
Lambayı açmak , evlatlarını uyandırmak istemiyordu ,ama onlara zarar verip vermediği görmek istiyordu.
Gamze yorganın altından başını çıkardı ışık gözünü aldığından , alışması için gözlerine zaman tanıdı .
Anası işte karşısında duruyordu , ağzının kenarında kurumuş kan lekesi ,gözünde hafif bir şişlik , saçı başı darmadağın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cemile
Ficción GeneralKucağındaki kirki çıkmamış çocuğu beşiğine yatırdı . Kocası açık, açık eski sevdiğini kuma olarak üzerine getireceğini ima ediyordu.. Birde utanmadan helallik istiyor.. Hakkını" hellal et Cemil'e ben onu yarın alıp getireceğim.. Hangi kadın h...