11bolum

1.2K 63 18
                                    

Cemile arkadaşının söylediği şey karşında şok olmuştu.Hangi vicdan hangi ahlak gencecik bir kızı para karşılığı yaşlı bir adama satardı.
O kizin yerinde asla olmak istemezdi.
Dayanilmasi çok zor imtihan ve katlanilmasi zor bir acı olmalıydı.

Huriy'e kızın babasının ahlakının bozuk olduğunu para için 4 kızında aynı şekilde sattığını anlatmıştı.

Babasının kendisi için herşeye katlandigini geçenlerde birinin yanına gelip dul bir kadın var evlendirelim seni
diye teklif ettiğinde ..
Babasının ben gençliğimde kucakta bebeyle bir başına kaldığında evlenmedim. Bu saaten sonra kızımı üvey ana elime bırakmam diye kesin bir dille ret ettiğini hatırladı.

Güzel bir anne ve babaya sahip olmak en büyük nimetti.
Cemile annesiz kalsa bile hiçbir zaman sevgisiz kalmamıştı arkasında onu herzaman koruyup kollayan bir babası olmuştu.
Allah'a ne kadar şükür etse az gelirdi.
Cemilenin gözleri dolmus yufka yüreği devreye girmişti.
"Allah" iyiliğini versin elin derdi içinde gözleri dolarmis kız dünya hashas kalpliler için cehennem derler.
Ağla diyemi anlattım şimdi

"Neyse" boş ver onu, bunu asıl şimdi bombayı patlatiyorum hazır ol.
Sesini kısmis, kimsenin duyamayacagi bir şekilde Cemile'nin kulağına fisildamisti.

"Cemile " benim bir sevdiğim var..

Bugün şok olma günüydü herhalde çünkü ikinci şokunu yaşıyordu.
Şaşırmış gercekmi bu der gibi arkadaşının yüzüne afallamis bir şekilde bakıyordu.
Doğru duyduğunda emin olmalıydı.

"Yanlış "anlamadım degilmi? senin bir sevdiğin var?
"Sus" kız Allah iyiliğini versin bu kadar sesli söylersen artık olmayacak.
Cemile arkadaşına sarıldı onun adına çok sevinmişti, şimdi içini bir merak duygusu kaplamış ve heycanlanmasi.
Bu şanslı kimdi ?taniyormuydu.
Mesela yakisiklimi birimiydi?
Boyu uzunmu kisamiydi?
Kaç yaşındaydı?
Merakından soruları peşpeşe soruyor cevabını beklemeden başka bir soruya geçiş yapıyordu.
"Kız" bir dursan soluklansan hepsini cevapliyacagim ah bir beni dinlesen.

Birinci sorunun cevabı evet tanıdığın biri ikici sorunun cevabı yakışıklı ne kelime benim gözümde,en yakışıklı,enguzel,
en özel olan
Ondan başkasını dusunemiyor, gözümde ondan başkasını görmüyor.

'Cemilem" inşallah sende çok seversin ve çok sevilisin.
Sevmek çok güzel mesala sabaha kadar onu düşünüyorum.Bazen yüzümde olmadık bir gülümseme peyda oluyor.
Onu düşünüp, dururken arada öyle bir daliyorumki...
Anamın azarı ile kendime geliyorum.

"Bu" kızın aklı kendine yar değil Allah sonumuzu hayır etsin gittiği yerden iki gün sonra getirirler ..
Canım anam bilmiyorki kızının aklı fikri sevdiğinde.

"Bana "bak çok kısa bir süre sonra istemeye gelecekler isteme günümde kesin burada, yanımda olacaksin beni yanlız birakirsan ömür boyu seninle konuşmam.

Cemile arkadaşının gözündeki parıltıyi görüyor onun adına çok seviniyordu.
Sevdiğini anlatırken yüzündeki mutlugu o heyecan ve sevincini hissedebiliyordu.

"Benim "köyde senden başka arkadaşım varmı ?tabiki geleceğim ama beni cagirmaz ,oyun bozanlik yaparsan ozaman bozusuruz ona göre.

Mutluluk denilen şey bulasiciydi .
Bütün ağrısını ,sizisini unutmuş yüzünde kocaman bir gülümseme meydana gelmis kendini iyi hissediyordu.
Arkadaşı çok mutlu olsun istiyordu.
Mutlu olmayı hak eden çok güzel bir yüreği vardı.

Oturmuşlar gülmüş eylenmişler ama gitmenin vakti gelmişti.
Arkadaşından müsade alıp gitmek için ayaklandı. Arkadaşı her nekar akşam yemeğine, kalması için ısrar etsede Babasını üzmek ve endişelendirmek istemiyordu.

CemileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin