မင်္ဂလာပါရှင် ><
ခရု တို့မတွေ့တာကြာပြီနော် 😁 ရှေ့မှာပြောခဲ့ဖူးတဲ့ Pretty Bad Boy လေးကိုစာအုပ်အဖြစ် မြင်တွေ့ရဖို့အတွက်က လအနည်းငယ်နောက်ကျသွားတဲ့အတွက် အများကြီးတောင်းပန်ပါတယ်နော်...
အခုတော့ ဒီ မေလ ထဲမှာပဲ ဒီ fic လေးကို ချပြဖို့ အချိန်ရောက်လာခဲ့ပါပြီ....
ဒီစာအုပ်ရဲ့ Cover နဲ့ အတွင်း ဒီဇိုင်း တွေအတွက် ခရု မှာအများကြီးခေါင်းစားခဲ့ရသောပါပဲ..ဒီ fic ထဲမှာပါတဲ့ ကာရိုက်တာနဲ့ လိုက်ဖက်မူရှိအောင် သေချာပြင်ဆင်ပြီး ခရု စိတ်ကြိုက် စီစဉ်ရေးဆွဲခဲ့တာမို့ အများကြီး မျှော်လင့်ပေးစေချင်မိပါတယ်..
ခရု တောင်းဆိုသမျှကို လိုက်လျောပေးခဲ့ပြီး အတူတူ ခေါင်းစားပေးခဲ့တဲ့ စာအုပ်တိုက်လေးကိုလဲ အများကြီး အားနာမိတာမို့ လူကြီးမင်းတို့ အနေနဲ့ PaeလေးကိုLike, follow လေးလုပ်ထားပေးဖို့တောင်းဆိုချင်ပါတယ်...ခရု ရဲ့ Pretty Bad Boy နဲ့ပွဲဦးထွက်လာမယ့် တိုက်အသစ်လေးမို့ သေချာအကူအညီတောင်းပါရစေရှင့်...
GA လေးလဲ ဖောက်ပေးဦးမှာပါ...
ဈေးကလဲ မများအောင်သေချာစီစဉ်ထားပါတယ်...ဒါဆိုရင် မိုးဖျားနဲ့ ကျွန်း တို့ရဲ့ ကာရိုက်တာလေးတွေ ဘယ်လို ထွက်လာမလဲ? Cover နဲ့အတူ inner art လေးတွေ ဘယ်လောက်ထိ လှနေမလဲ? ပြီးတော့ ဒီ ficbook ထဲမှာ ဘာတွေပါမလဲ? Limited gift တွေရော ပါဦးမလား ဆိုတာ သိစေဖို့ ဒီစာအုပ်တိုက် လေးကို ချပြထားပေးလိုက်ပြီနော်... White Star စာပေလို့ ရှာပြီး
Follow ထားကြပါဦးရှင် 💙လင့်၀င်ချင်တဲ့သူတွေအတွက် Conversation မှာ လင့်ချထားပေးမယ်နော်...အဲ့ကနေ ၀င်လဲရပါတယ်ရှင့်
မဂၤလာပါရွင္ ><
ခ႐ု တို႔မေတြ႕တာၾကာၿပီေနာ္ 😁 ေရွ႕မွာေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ Pretty Bad Boy ေလးကိုစာအုပ္အျဖစ္ ျမင္ေတြ႕ရဖို႔အတြက္က လအနည္းငယ္ေနာက္က်သြားတဲ့အတြက္ အမ်ားႀကီးေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...
အခုေတာ့ ဒီ ေမလ ထဲမွာပဲ ဒီ fic ေလးကို ခ်ျပဖို႔ အခ်ိန္ေရာက္လာခဲ့ပါၿပီ....
ဒီစာအုပ္ရဲ႕ Cover နဲ႕ အတြင္း ဒီဇိုင္း ေတြအတြက္ ခ႐ု မွာအမ်ားႀကီးေခါင္းစားခဲ့ရေသာပါပဲ..ဒီ fic ထဲမွာပါတဲ့ ကာရိုက္တာနဲ႕ လိုက္ဖက္မူရွိေအာင္ ေသခ်ာျပင္ဆင္ၿပီး ခ႐ု စိတ္ႀကိဳက္ စီစဥ္ေရးဆြဲခဲ့တာမို႔ အမ်ားႀကီး ေမွ်ာ္လင့္ေပးေစခ်င္မိပါတယ္..
ခ႐ု ေတာင္းဆိုသမွ်ကို လိုက္ေလ်ာေပးခဲ့ၿပီး အတူတူ ေခါင္းစားေပးခဲ့တဲ့ စာအုပ္တိုက္ေလးကိုလဲ အမ်ားႀကီး အားနာမိတာမို႔ လူႀကီးမင္းတို႔ အေနနဲ႕ PaeေလးကိုLike, follow ေလးလုပ္ထားေပးဖို႔ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္...ခ႐ု ရဲ႕ Pretty Bad Boy နဲ႕ပြဲဦးထြက္လာမယ့္ တိုက္အသစ္ေလးမို႔ ေသခ်ာအကူအညီေတာင္းပါရေစရွင့္...
GA ေလးလဲ ေဖာက္ေပးဦးမွာပါ...
ေဈးကလဲ မမ်ားေအာင္ေသခ်ာစီစဥ္ထားပါတယ္...ဒါဆိုရင္ မိုးဖ်ားနဲ႕ ကြၽန္း တို႔ရဲ႕ ကာရိုက္တာေလးေတြ ဘယ္လို ထြက္လာမလဲ? Cover နဲ႕အတူ inner art ေလးေတြ ဘယ္ေလာက္ထိ လွေနမလဲ? ၿပီးေတာ့ ဒီ ficbook ထဲမွာ ဘာေတြပါမလဲ? Limited gift ေတြေရာ ပါဦးမလား ဆိုတာ သိေစဖို႔ ဒီစာအုပ္တိုက္ ေလးကို ခ်ျပထားေပးလိုက္ၿပီေနာ္... White Star စာေပလို႔ ရွာၿပီး
Follow ထားၾကပါဦးရွင္ 💙လင့္၀င္ခ်င္တဲ့သူေတြအတြက္ Conversation မွာ လင့္ခ်ထားေပးမယ္ေနာ္...အဲ့ကေန ၀င္လဲရပါတယ္ရွင့္
YOU ARE READING
PRETTY BAD BOY (Complete)
Fanfiction"ကျွန်တော် တစ်ခါ နမ်းရင် ငါးသိန်း ထက်မနည်းရတယ်..သဘောပေါက်လား?"(18+) ကြၽန္ေတာ္ တစ္ခါ နမ္းရင္ ငါးသိန္း ထက္မနည္းရတယ္..သေဘာေပါက္လား?"(18+)