မင်္ဂလာပါရှင်...
ဒီညမှာတော့ ခရုက လှပတဲ့ Details များနဲ့ပြန်လာခဲ့ပါပြီ... 2လပိုင်းကနေ စီစဉ်ထားခဲ့တဲ့ ခရု ရဲ့ Pretty Bad Boy စာအုပ်လေးက Order တင်ရမယ့်အချိန်ကို ရောက်လာခဲ့ပါပြီ..
ဒီ Book ထဲမှာတော့ HC Cover, Inner art 2ခု,
Bookmark 2ခု, unseen gift 1ခု နဲ့အတူ Limited gift 2ခုစီ ပါ၀င်သွားမှာပါ...ဖန်တီးပေးကြတဲ့ Artist တွေကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်..ခရုနဲ့အတူတူ ခေါင်းစားပေးတဲ့ဖောင်ဒါကိုလဲ အတိုင်းမသိကျေးဇူးတင်ပါတယ်နော်...ဒီလို အများကြီး ပါ၀င်သွားမှာဖြစ်ပြီး HC Cover လဲဖြစ်ပေမယ့် ဈေးက 9500 ကျပ်သာ သတ်မှတ်ထားပါတယ်နော်..
တကယ်ကို ခရုရဲ့ စေတနာတွေ အများကြီးထည့်ပေးထားတာပါ...ဒါဆိုရင် GA လဲ ဒီညကနေစပြီမို့ အခုပဲ ၀င်ပြီးကံစမ်းပေးကြပါဦးနော်...
Page လေးကတော့ White Star_စာပေ ပါနော်..
မဂၤလာပါရွင္...
ဒီညမွာေတာ့ ခ႐ုက လွပတဲ့ Details မ်ားနဲ႕ျပန္လာခဲ့ပါၿပီ... 2လပိုင္းကေန စီစဥ္ထားခဲ့တဲ့ ခ႐ု ရဲ႕ Pretty Bad Boy စာအုပ္ေလးက Order တင္ရမယ့္အခ်ိန္ကို ေရာက္လာခဲ့ပါၿပီ..
ဒီ Book ထဲမွာေတာ့ HC Cover, Inner art 2ခု,
Bookmark 2ခု, unseen gift 1ခု နဲ႕အတူ Limited gift 2ခုစီ ပါ၀င္သြားမွာပါ...ဖန္တီးေပးၾကတဲ့ Artist ေတြကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္..ခ႐ုနဲ႕အတူတူ ေခါင္းစားေပးတဲ့ေဖာင္ဒါကိုလဲ အတိုင္းမသိေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္...ဒီလို အမ်ားႀကီး ပါ၀င္သြားမွာျဖစ္ၿပီး HC Cover လဲျဖစ္ေပမယ့္ ေဈးက 9500 က်ပ္သာ သတ္မွတ္ထားပါတယ္ေနာ္..
တကယ္ကို ခ႐ုရဲ႕ ေစတနာေတြ အမ်ားႀကီးထည့္ေပးထားတာပါ...ဒါဆိုရင္ GA လဲ ဒီညကေနစၿပီမို႔ အခုပဲ ၀င္ၿပီးကံစမ္းေပးၾကပါဦးေနာ္...
Page ေလးကေတာ့ White Star_စာေပ ပါေနာ္..
ESTÁS LEYENDO
PRETTY BAD BOY (Complete)
Fanfic"ကျွန်တော် တစ်ခါ နမ်းရင် ငါးသိန်း ထက်မနည်းရတယ်..သဘောပေါက်လား?"(18+) ကြၽန္ေတာ္ တစ္ခါ နမ္းရင္ ငါးသိန္း ထက္မနည္းရတယ္..သေဘာေပါက္လား?"(18+)