İlk önce hikayenin zaman akışını açıklamak istiyorum, hikaye dizinin bittiği yerden devam ediyor. İlk önce dizi 2017 de final yaptığı için dizideki zaman akışının da öyle olduğunu sanmıştım ama aslında son sezonda avcılarla olan savaş 2013 yılında geçiyordu. Son sahne ise 2015 yılıydı.
Beş yıl geçtiğini düşünürsek şu an 2018 yılındayız.
Başka bir konu ise Derek ve Stiles arasındaki yaş farkı, aslında kendi hikayemde 3 yaş fark olmasını istemiştim. Bildiğiniz üzere dizide de Derek'in yaşıyla oynamışlardı. 3 yaş büyük olması gerekiyordu. Daha sonra bunu değiştiler.
Zaman çizgisinde Hale yangının çıktığı yıl 2005 diye geçiyor. Ama Derek 3 yıl büyük olsaydı yangında 8 yaşı olmuş olurdu ve lisede olmadığı için o da ailesiyle birlikte ölürdü. Bu yüzden olduğu gibi kalsın dedim.
Scott, Stiles ve diğerleri 1994 doğumlu. Liam ise 1997 doğumlu.
Eli'ye gelince ise bu hikayede o Derek'in çocuğu değil. Annesi Laura babası da Deniro'nun sürüsünden olan, Laura ile yaşıt bir alfa. İleri bölümlerde Eli babasından ve başına gelen olaylardan bahsedecek.
Cinayetler ve FBI ile ilgili elimden geldiğinde iyi yazmaya çalışıyorum. Çok detektif ve seri katil dizileri izledim, ve izlemeyi seviyorum. Ama mantık hatası ya da yanlış bir şey yazarsam kusura bakmayın ne de olsa ben ne dedektifim ne de cinayet romanı yazan Agatha Christie hddhdj. Yani bu ilk denemem.
Lütfen hayalet okuyucu olmayın, yorumlarınızı görmek istiyorumm. Başka kafanızı karıştıran sorunuz olursa buraya sorabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'd Let You Win | Sterek
FanficStiles karşılaştığı bir vaka için Derek Hale'den yardım almaya karar verir. Tam da bu yüzden Beacon Hills'e geri döner.