Bölüm 7

652 68 58
                                    



Zaman akıp gidiyordu, herkes Stiles'ın ısırığı kaldıramayacağını ve öleceğini sandı. Derek bunu kabullenmemekte ısrarcıydı, onu kucakladığı gibi eve koşmuş, yatağa yatırıp elini bırakmadan acısını almaya çalışmıştı. Daha fazla acısını alamazdı, bedeni bitap düştüğünde Peter onu zorla da olsa genç oğlandan ayırabilmişti. Onunla beraber Scott da acısını almayı denemişti. Stiles uyanmıyodu ama ölmemişti. Alfanın damarlarında dolaşan kurtboğan, ısırık vasıtasıyla onun bedenine yayılmıştı. Peter onun dönüşeceğinden emindi, merakla onun uyandıktan sonra ne tepki vereceğini bekliyordu.

Jackson ve Ethan kaçan sürünü kasaba dışına kadar takip etmişti. Bir anda kokularını kaybettikleri için  geri dönmek zorunda kalmışlardı. Kasabadan ayrıldaklarından emin değillerdi.

Durumu Şerif'e açıklamak ise beklediklerinden daha zor olmuştu. Adam korkuyla olduğu yere yığılmış, oğlunu baygın halde görünce yanı başında diz çöküp ağlamaya başlamıştı. Scott ve Lydia onu sakinleştirmeye çalışsa da Noah oğlunun elini bırakmadan saatlerce başında bekledi. Scott onu uyuması için odadan çıkarırken, "Söz veriyorum, uyanacak." demişti.

Noah kafasını kaldırıp koridorun başında onları izleyen Derek'e baktı. Derek adamın hayal kırıklığını gözlerinden okuyabilmişti. Başını suçlulukla önüne eğdi, ama beklemediği şekilde Noah ona yaklaşmış ve sıkıca sarılmıştı.

Beş gün geride kalmıştı, sürü her zamanki gibi Stiles'ın evinde toplanmış Deaton'un muayenesinin bitmesini bekliyorlardı. O da olaydan bir gün sonra kasabaya yetişmişti. Derek ve Scott, Stiles'ın acısını aldıklarında bedenindeki zehrin azaldığını fark etmiştiler. Bu yüzden Deaton sırayla herkesin denemesini istedi. Böylece Malia, Isaac, Liam, Jackson, Ethan ve hatta Theo bile denemişti. Tabii Malia'nın kötü bakışlarına maruz kaldığı için Peter de.

Malia masada oturmuş önündeki pizzadan bir dilim alıp ısırdı. "Neden pes etmiş görünüyorsunuz? Stiles yaşıyor."

Scott tekli koltukta elini sıkıntıyla yüzünde gezdirdi. Gözleri Lydia ve Parish arasında gidip geldi, "Uyandığında bunu ona hemen söyleyeceksin Lydia." dedi sert sayılacak bir tonda. Lydia ona bakmadan salonda ileri geri geziniyordu. Liam elinde kahve kupası ile içeri girdiğinde ortamın gerginliğine anlam veremedi. Masanın diğer tarafında oturan Theo'nun yanına geçerek, "Derek yok mu?" diye kısık sesle sordu.

Theo olumsuzca kafasını salladığında Isaac, Deaton ile beraber merdivenlerden iniyordu. Scott hızla koltuktan kalktığında endişeyle, "Nasıl?" diye sordu.

"Sağlıklı görünüyor, zehir bedeninden tamen çıkmış gibi" diye yanıtladı Deaton.

Lydia, "Ne zaman uyanır?" diye sordu.

"Bundan emin değilim." diye üzgün olduğunu belirterek kafasını salladı.

"Gerçekten kurtadamamı dönüştü?"

Liam'ın merakla sorduğu soru ortamı sessizliğe gömdü. "Benim bildiğim Stiles bunu kabullenmekte zorlanacak." diye Theo yerinden konuştuğunda Malia ona ters bir bakış attı. "Onu tanıdığını mı sanıyorsun?" Theo da aynı şekilde onun bakışlarına karşılık vermişti.

"Uyanmadan bunu bilemeyiz, ancak ısırık kaybolmuş." Deaton Liam'ın sorusuna açıklık getirdiğinde mutfak kapısına yaslanmış Ethan, "Yani başka bir şeye de dönüşebilir mi?" diye sordu.

Jackson durumun saçmalığına gözlerini devirdi.  "Uyanınca öğreneceğiz işte." Kısa bir sessizliğin ardından, "Kaçan sürü hakkında ne yapmamızı istiyorsun Scott?" diye kaç gündür askıya aldıkları konuyu gündeme getirdi.

I'd Let You Win | SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin