Pov Jade
Ik word wakker in een vreemde kamer en ik kijk om me heen.
Het ziet er heel luxe uit.
Als ik voet stappen hoor duik ik meteen weer weg onder de dekens.
"Jade rustig maar ik ben het" zegt iemand. ik kijk op en zie Justin.
"Jus hoe kan dit? We zaten net nog
Op het vliegtuig" zeg ik verward .
"Jade je was in slaap gevallen, en nog in een diepe ook! Ik zag ook dat je eigenlijk hier nergens heen ging dus is deze vakantie hier helemaal voor ons." zegt Justin met een glimlach als hij me een bord met een croissant geeft.
Ik geef hem een glimlach als bedankje .
"Oke het leek me leuk om zo maar Zandvoort te gaan! En daarna shoppen in de stad" zegt Justin.
Me glimlach verdwijnt binnen mili secondes als ik het woord shoppen hoor .
"Jade wat is er ? Iets niet leuk aan?" Vraagt hij.
"Jus het lijkt me super maar ik heb geen geld! " Zeg ik.
"Jade we regelen wel wat" zegt hij als hij me knuffel geeft.
Na het ontbijt kleden we ons om en vertrekken we met zijn auto die hier al in Nederland stond. Na een tijdje in de file gestaan te hebben zet hij de radio aan waar het lied : Neverland van All Time Low opkomt. Ik zing vol op mee en zo te horen Justin ook,
"Ik vind dat dit lied ons beschrijft " zegt Justin. Ik geef een knik als ik me zonnebril opzet.
Na nog is tien minuten komen we eindelijk aan. we parkeerden de auto en liepen het strand op. We legde onze handdoeken neer en gingen zitten.
"Justin bedankt dat je voor me zorgt" zeg ik met een bloos. "alles voor jou" zegt hij. Uit het niets tilt hij me op en loopt hij met me het water in.
"Jus jus nee niet doen! " Zeg ik .
"Wat is er baby?" Vraagt hij.
"Ik kan niet zwemmen " zeg ij beschaamd . " No worry het gaat ons lukken" zegt hij.
Ik klim voorzichtig op ze rug en probeer zo veel mogelijk zelf te
Doen.
"Oke ik ga hier staan en daarna kom je naar mij toe gezwommen, als er iets gebeurt ben ik hier en red ik je oke?!" Zegt Justin terwijl ik begin.
HET IS GELUKT!
IK KAN ZWEMMEN.
"DANKJE JUSTIN" Zeg ik als ik op hem spring . Hij geeft me een kus op me wang terwijl er een traantje over me wang rolt.
*FLITS FLITS FLITS*
"Ah oh de paparazzi heeft ons te pakken wat als Calum dit ziet!
~~~~
Ff snelle update binnenkort langer x
JE LEEST
The Lone Survivor
FanfictionDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...